رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروش وکافه قنادی خبر داد،

نرخ شیرینی در ایام نوروز تغییر نکرده است/ اعلام نرخ انواع شیرینی

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروش وکافه قنادی درباره افزایش قیمت شیرینی در ایام نوروز گفت: نرخ فروش شیرینی در این ایام تغییر نکرده است.
کد خبر: ۱۱۲۴۷۵۷
نرخ شیرینی در ایام نوروز تغییر نکرده است/ اعلام نرخ انواع شیرینی

علی بهره مند در گفت وگو با خبرنگار جام‌جم آنلاین افزود: بسیاری از مواد اولیه در این صنف از جمله تخم‌مرغ به دلیل کمبود و نیز پودر نارگیل و شکلات و .. به علت نوسانات نرخ دلار گران شده درحالیکه ما برای افزایش قیمت شیرینی و شکلات برنامه‌ای نداریم و نرخ آن تغییر نکرده است .

وی با اشاره به بخشنامه ای که اردیبهشت ماه امسال به صنف قنادان ابلاغ شد و طبق آن قنادان موظف به کسر وزن جعبه شدند، اظهار کرد: قنادان موظفند شیرینی را با وزن خالص بفروشند، بازرسین اتحادیه در کنار بازرسان اصناف و تعزیرات بر شیرینی فروشی‌ها نظارت می‌کنند و در صورت بروز مشکل مردم می‌توانند با شماره 124و یا از طریق شماره‌های 66944477 و یا 66944499 تماس گرفته و شکایت‌های خود را مطرح کنند.

رئیس اتحادیه قنادان قیمت هر کیلو شیرینی را وابسته به کیفیت آن دانست و بیان کرد: واحدهای صنفی به لحاظ کیفی به سه دسته درجه‌بندی شده‌اند که برای درجه یک آن قیمت هر کیلوگرم شیرینی تر خامه‌ای 21 هزار و 500 تومان، هر کیلو شیرینی دانمارکی 17هزار و 500 تومان، زبان، پاپیون و برنجی 18 هزار تومان، کیک یزدی 12 هزار تومان است و فروش بالاتر از نرخ‌های اعلام شده تخلف محسوب می شود.

بهره مند افزود: در تمام واحدهای شیرینی‌فروشی‌ نرخ نامه و نیز درجه بندی کیفیت شیرینی نصب شده است و بازرسین نیز آن‌ها را رصد می‌کنند.

نسترن نعمتی/جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها