سخنگوی سازمان اورژانس کشور خبر داد:

احتمال سرمازدگی تیم‌های امدادی در محل لاشه هواپیما

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به دعوت از نمایندگان کارخانه سازنده و سازمان هواپیمایی کشوری فرانسه گفت: این تیم بعدازظهر امروز به تهران خواهند رسید.
کد خبر: ۱۱۲۳۸۵۴
نمایندگان کارخانه سازنده هواپیمای سقوط کرده امروز به تهران می‌رسند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری یافتن علل وقوع حادثه را مهمترین نکته و هدف اصلی در مرحله کنونی عملیات دانست و گفت: ما باید هرچه سریعتر چرایی این سقوط را بررسی کنیم که این امر نیز مستلزم دسترسی متخصصان واقع در محل به هواپیما و تجهیزات مورد نیاز برای بازگشایی و تحلیل پارامترهای پروازی حادثه است.

عابدزاده در ادامه افزود: قطعا یافتن تمامی قطعاتی که برای شناخت علت وقوع حادثه به ما کمک می‌کنند از جمله جعبه سیاه، FDR، CVR و ... برای ما بسیار مهم است که باید پس از دستیابی هرچه سریعتر به تهران انتقال پیدا کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین خبر داد: در حال حاضر ما نیز از نمایندگان کارخانه سازنده و سازمان هواپیمایی کشوری فرانسه که بر عملیات ساخت هواپیما نظارت دارند دعوت کرده‌ایم که بعدازظهر امروز به تهران خواهند رسید.

به گفته این مقام مسئول تیم کارشناسی قوی سازمان هواپیمایی نیز در سازمان حضور داشته که تلاش میکنیم پس از دستیابی به آخرین اطلاعات پروازی در کوتاهترین زمان ممکن علت را شناسایی کنیم.

عابدزاده با تأکید براینکه این نوع هواپیما هم‌اکنون در دنیا جزو هواپیماهای مدرن محسوب شده و توسط کارخانه سازنده پشتیبانی می‌شود گفت: اقدامات اولیه برای بازگشایی و تحلیل پارامترهای پروازی طبق قوانین موجود در سازمان هواپیمایی انجام گرفته که به محض دریافت اطلاعات و قطعات مورد نیاز عملیات علت یابی آغاز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها