معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان:

محل دقیق برخورد هواپیمای حادثه دیده قابل پیش بینی نیست

مدیر کل روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان در واکنش به نقص فنی پرواز شماره ۳۷۰۴ این شرکت در روز ۵ بهمن‌ماه امسال گفت: این خبر درست نیست.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۱۸
واکنش شرکت هواپیمایی آسمان به نقص فنی 23 روز قبل هواپیمای تهران-یاسوج

طباطبایی در گفت و گو با جام‌جم آنلاین درباره نقص فنی پرواز شماره ۳۷۰۴ این شرکت در روز ۵ بهمن‌ماه امسال اظهار داشت: این خبر درست نیست و هواپیما دارای نقص فنی نبوده است.

ایسنا گزارش داده بود، این هواپیما در حالی صبح امروز بر اثر برخورد با رشته کوه دنا برخورد کرد که روز پنجم بهمن‌ماه امسال نیز با مشکلی فنی مواجه شده بود.

خبر ایسنا در روز ۵ بهمن‌ماه امسال نشان می‌دهد که پرواز شماره ۳۷۰۴ شرکت هواپیمایی آسمان که با همین مدل از هواپیما انجام می‌شده پس از بلند شدن از فرودگاه مهرآباد در میانه راه با نقص فنی مواجه می‌شود و بار دیگر به تهران باز می‌گردد.

این هواپیما پس از برطرف شدن نقص فنی بار دیگر پرواز می‌کند و به عملیات خود ادامه می‌دهد تا این‌که صبح امروز بر اثر برخورد با کوه دنا سقوط کرده و ۶۶ سرنشین خود را به کام مرگ فرو برد.

نسترن نعمتی/جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
۰
۰
اینقدریك چیزی رو تكذیب نكنید و دروغ نگید . اگرخانواده دارید البته اگرهم ندارین كه مهم نیست بگین . هی بگین هی بگین . ازسربی مسئولیتی فقط كارتان شده تكذیب واقعیت . شغل دیگری ندارید ؟؟ انسانیت را متوجه شده اید ؟؟؟
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
۰
۰
سلام . سه شنبه هفته قبل پدر و مادر اینجانب با همین هواپیما از یاسوج به تهران آمدند و البته بلیط برگشت آنان فردا چهار شنبه به مقصد یاسوج با همین هواپیما بود كه متاسفانه...
در روز سه شنبه قبل هواپیما با تاخیر زیاد از تهران به یاسوج رسید. پس از مسافرگیری به مقصد تهران پرواز میكند اما پس از حدود ده دقیقه به علت نقص فنی و به گفته خود خلبان در میكروفن هواپیما ، به علت بسته نشدن دریچه ای (؟) هواپیما تعادل نداشته و مجددا در همان فرود گاه به زمین مینشیند. و پس از رفع اشكال به پرواز در می آید و یك و نیم ساعت بعد به تهران رسید.
نتیجه اینكه هواپیما دارای نقص فنی از پیش بوده كه رفع نشده بود تا امروز بالاخره اتفاقی كه نباید می افتاد ، افتاد.

نیازمندی ها