جمعه چهارم اسفند و از ساعت 16 دو تیم سپیدرود رشت و سایپا به مصاف هم می روند. شاید مصاف دو تیم چندان جذاب نباشد اما وقتی سرمربیان دو تیم علی کریمی وعلی دایی هستند همه چیز فرق می کند و حتی دیدارهای پرسپولیس و استقلال با رقبایشان هم تحت تاثیر قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۱۲۳۳۵۴
آشتی نصفه و نیمه در انتظار علی دایی و علی کریمی!

به گزارش جام جم آنلاین ، دو اسطوره محبوب پرسپولیسی که اتفاقا ارتباط چندان خوبی هم با یکدیگر ندارند برای نخستین بار در تاریخ لیگ برتر در قامت سرمربی مقابل هم قرار می گیرند.

علی کریمی هم اکنون سرمربی تیم بحران زده و رده چهاردهمی سپیدرود رشت است. این تیم با وجود آمدن علی کریمی هنوز بد نتیجه می گیرد و یکی از کاندیداهای اصلی سقوط به دسته یک است.

از آن سو سایپا با علی دایی هم اکنون رتبه چهارم جدول را در اختیار دارد و یک پیروزی دیگر می خواهد تا امید به ارتقا در جدول رده بندی و حفظ امید برای کسب سهمیه آسیایی داشته باشد.

اما بدون نادیده گرفتن نتیجه احتمالی این دیدار تقابل دایی و کریمی بسیار حساس است. دو اسطوره ای که هر دو از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال آسیا هستند و هر دو در بایرن مونیخ هم بازی کرده اند.

این دو که سال هاست از تقابل و آشتی با یکدیگر فرار می کنند در این دیدار چاره ای جز ملاقات با هم ندارند. گفته می شود کریمی نزد علی دایی خواهد رفت و با او دست خواهد داد اما برخورد گرمی بین این دو در کار نخواهد بود. به هر حال همین آشتی نصفه و نیمه هم بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت.

درباره این دیدار سه احتمال وجود دارد. یا ارتباط بین این دو به یک دست دادن ختم می شود، یا اتفاقات این مسابقه اختلافاتشان را شدیدتر می کند یا همه شاهد بزرگ ترین آشتی سال خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها