سردار غیب پرور در سالگرد شهادت شهید محلاتی:

مدیری که دچار انحراف می‌شود متوجه کانون‌های ثروت و قدرت است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امان از روزی که جامعه دچار غفلت شود و سردمداران آن به کانون‌های قدرت و ثروت متکی شده و مسئولان و مدیران، دنیاطلب شوند.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۰۰
مدیری که دچار انحراف می‌شود متوجه کانون‌های ثروت و قدرت است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سی و دومین مراسم سالگرد روحانی وارسته شهید محلاتی، شهید طباطبایی نسب و شهدای حادثه هواپیمای اسفند 64 با حضور سردار غیب پرور در مسجد سپه سالار تهران برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با گرامیداشت نام و یاد شهدا گفت: خداوند متعال شهدا را انتخاب کرد و این انتخاب بی مسما و بدون دلیل نیست و خوشا بر کسانی که پرونده اعمالشان با شهادت در راه خدا بسته شد.

وی که محور سخنرانی خود را هزینه دین دیداری و حفظ انقلاب قرار داده بود، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) بزرگ مدافع حرم آل الله با ایستادن پشت درب، از یک خانه گلی و کوچک دنیایی حراست نکرد بلکه آن بانوی مخدره از حرمت تمام کائنات دفاع می کند که سرور آن وجود مبارک امیرالمؤمنین است.

سردار غیب پرور با اشاره به شهادت حضرت زهرا(س) یادآور شد: آن حضرت در دورانی به شهادت می رسند که دوران تابعین نبوده و عصر صحابه ای است که وجود رسول خدا را درک کرده و دیده اند.

وی با این سؤال که "چه می شود آنان که پیامبر را دیده اند با پاره‌ی تن او اینگونه رفتار می کنند؟" اظهار داشت: حد فاصل غدیر تا ارتحال رسول خدا 70 روز است اما چه می شود که از تبریک قدیر تا ماجرای سقیفه دستان علی(ع) را می بندند؟ آیا این مردم همان امت 70 روز قبل بودند؟

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به واقعه غدیر خم خاطرنشان کرد: در غدیر بر پیامبر ابلاغ شد که آنان که جلو رفته اند برگردند و آنان که عقب مانده اند خود را برسانند که این مهم ترین درس غدیر است تا هیچگاه از ولایت پیشی نگرفته و یا عقب نمانیم.

وی در همین خصوص افزود: هم‌رکابی و همراهی با امام یعنی تجلی انسانیت دین‌مدار و دین‌خواه که سعادت و حسن عاقبت را به همراه خواهد داشت.

سردار غیب پرور با اشاره به دلایل اتفاق شهادت حضرت زهرا(ع) گفت: امان از روزی که جامعه دچار غفلت شود و سردمداران آن به کانون های قدرت و ثروت متکی شده و مسئولان و مدیران، دنیا طلب شوند.

وی دنیا را مظهر دل فریبی دانست و تأکید کرد: دنیا انسان را دچار وسوسه کرده و در عین حال خودخواهی و قدرت طلبی را به دنبال می آورد و هر مدیری که دچار انحراف و مشکل می شود، یا متوجه کانون ثروت است و یا متأسفانه کانون های قدرت اصل او را از بین برده اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به شهادت امام حسین(ع) اشاره نموده و گفت: خداوند 124 هزار پیامبر و 11 امام را انتخاب کرد اما مردم قدر ندانستند لذا دوازدهمین امام را از نظر ها غایب کرد تا جامعه بشری قدر و ارزش ولایت را بدانند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج در ادامه سخنان خود گفت: خداوند متعال بر ما منت نهاد که انقلاب اسلامی از کشور ما آغاز شد و با رهبری امام عزیز به ما ارزش گذاشت.

وی با این بیان که حفظ انقلاب همچون ایجاد آن هزینه دارد، افزود: تقدیم صدها هزار شهید و جانباز حکایت از مقاومت و پایمردی مردم عزیزمان دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با گرامیداشت ایام عملیات فاو به سختی ها و مشقت های رزمندگان در 70 روز جنگ فاو اشاره نموده و عنوان کرد: مردم عزیز ما از دفاع مقدس تا کنون همواره با ایستادگی و ایثارشان هزینه این انقلاب را داده اند.

وی همچنین به پیروزی های جبهه مقاومت اشاره نموده و افزود: هر استان و هر شهرستانی که در کشور پا می گذارم سراسر وجد و شور جوانان عزیزمان را برای اعزام در دفاع از حرم مشاهده می کنم که این حکایت از تداوم روحیه ایثار و فداکاری در نسل فعلی انقلاب دارد.

سردار غیب پرور راهپیمایی 22 بهمن را تماشایی و شورانگیز خواند و تأکید کرد: مردم در این راهپیمایی به عشق رهبری آمدند نه به خاطر عملکرد مدیران؛ سستی، غفلت، تنبلی و ساختن دنیای مادی زیبنده مسئولان نیست.

وی بعد از نعمت ولایت، بزرگترین سرمایه کشور را وجود مردم و جوانان مؤمن انقلابی دانست و گفت: ولایت سکان کشتی انقلاب را با دستان توانمند خویش و با هدایت های داهیانه در تمام تلاطم ها و فتنه انگیزی ها محکم و استوار نگاه داشته است.

سردار غیب پرور در پایان خطاب به مدیران گفت: هر کسی که امکانی و میزی و مسئولیتی در اختیار دارد اگر از این جایگاه برای خدمت به مردم استفاده نکند جهنمی خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها