به زودی درهای نمایشگاه خودروی ژنو به روی جهانیان باز می‌شود تا دنیای خودرو با سوپرایزهایش مردم را جذب کند. پژو نیز قصد دارد با معرفی 508 های جدید و ارائه طراحی متفاوت در این شگفتی‌سازی سهیم شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۲۸۴
پژو 508 تغییر شکل می دهد

به گزارش جام جم آنلاین از عصر ایران، نسل جدید پژو 508 قرار است در نمایشگاه ژنو ارائه دهنده زبان طراحی جدید برای برند فرانسوی باشد و طیف وسیعی از فناوری‌های جدید را در خود جای دهد.

احتمالا این خودرو ظاهری شبیه کوپه‌ها به خود خواهد گرفت و خطوط سقفی شیک‌تری را در خود جای خواهد داد.

خودرو ویژگی‌های بیشتری را از مدل مفهومی «اینستینکت» قرض خواهد گرفت که در سال گذشته در ژنو به نمایش درآمده است.

براساس برخی از گزارش‌ها این خودرو احتمالا به سامانه پیشرفته نیمه خودران مجز خواهد شد که برخی از خودروسازهای برجسته مانند مرسدس بنز یا آئودی در خودروهای خود از آن بهره می‌برند.

انتظار داریم مدل‌های پلاگین هیبرید و استیشن خودرو به ردیف سدان‌های مرسوم و متداول 508 اضافه شوند.

پژو در این بخش پیروی راهی است که پیشتر فولکس‌واگن در خصوص پاسات انجام داده است. فورد نیز این روند را در خودروی موندئوی خود عملیاتی کرده است.

رشد بی‌سابقه suv ها در اروپا باعث کاهش مشتریان سدان‌ها شده و خودروسازان تلاش دارند با استفاده از ترفندهای ویژه مانند افزایش فناوری‌ها یا تغییر ظاهر خودروها گروه‌های ویژه‌ای از مشتریان خود را حفظ کنند.

خودروسازی پژو، 508 کنونی را در سال 2011 به عنوان جایگزینی برای 407 های کوچکتر و 607 های بزرگتر معرفی کرد.

این خودرو قبلا از همان پلت‌فرم‌های «pf3» بهره می‌برد که قبلا در سیتروئن C5 به کار رفته است اما اینک طراحی «EMP2» در ساختار 508 به کار رفته که در بسیاری از خودروهای پژو، سیتروئن، اوپل، دی‌اس و حتی تویوتا به کار می‌رود.

خودروهای 308 هاچبک، کراس‌اوورهای 3008 و 5008 نیز از پلت‌فرم EMP2 بهره می‌برند. ایرکراس C5 و کراس‌بک DS7 نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها