صنم نظامی می گوید بسکتبال سه نفره مردان هم باید مانند بخش زنان فعالیت های بیشتری داشته باشد تا تیم های زنان و مردان ایران بتوانند همزمان در رنکینگ فیبا ارتقا پیدا کنند.
کد خبر: ۱۱۲۱۸۷۳
خبر مهم بانوی داور : بسکتبال بانوان ایران به رده 13 جهان رسید

به گزارش جام جم آنلاین ، صنم نظامی مسئول کمیته بسکتبال سه نفره بخش زنان فدراسیون بسکتبال می گوید : حرکت دختران در بسکتبال سه نفره آسانسوری و یک شبه نیست و هرگونه ارتقا در این بخش توسط فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) ارزیابی می شود.

داور دختران بسکتبال ادامه می دهد: اخیرا با توجه به جشن های انقلاب و برگزاری بازی های سه نفره دختران در شهرهای مختلف از جمله تهران ، فیبا در رنکینگ تازه خود جایگاه دختران بسکتبال ایران را اعلام کرد. رتبه سیزدهم جهان بیانگر فعالیت های دختران بسکتبال در یک ماه گذشته آن هم در سراسر ایران است.

نظامی درباره امتیازدهی فیبا توضیح می دهد: بسیاری از بازیکنان دنیا با درست کردن اکانت فیبا و شرکت کردن در رویدادهای بسکتبال سه نفره وارد رتبه بندی می شوند. بازی های داخلی کشورها شامل رتبه بندی فیبا می شود و ما این بازی ها را ثبت می کنیم و در نهایت بازی های بین المللی اهمیت دارد که سعی می کنیم در این بخش نیز مراودات مان را در تورنمنت های مختلف بیشتر کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها