فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برای ایران از فردا آغاز می شود ؛

تقابل سرخ ها با نایب قهرمان ازبکستان / حمله ستاره داران آبی به تیم لیگ ستارگان قطر

کار سرخابی های پایتخت در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا رسما از فردا آغاز می شود.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۰۸
تقابل سرخ ها با نایب قهرمان ازبکستان / حمله ستاره داران آبی به تیم لیگ ستارگان قطر

به گزارش جام جم آنلاین ، پرسپولیس فردا مقابل تیم نسف قارشی ازبکستان قرار می گیرد. سرخ های پایتخت فصل گذشته تا جمع چهار تیم رفتند اما شکست تحقیر آمیز مقابل الهلال مانع از صعود آنها به فینال شد.

پرسپولیس اما در این فصل شرایط بهتری دارد چرا که با تیمی از عربستان همگروه نیستند و به همین دلیل می تواند از امتیاز میزبانی به طور کامل استفاده کنند و قرار نیست برای برگزاری دیدارهای خود به کشور سوم بروند.

به هر حال پرسپولیس فردا در حالی مقابل نسف قارشی قرار می گیرد که گفته می شود این تیم ازبکستانی ضعیف ترین تیم گروه است، البته تجربه های فوتبالی نشان داده هرگز نباید در رابطه با ضعیف بودن یک تیم اطمینان کرد.

این تیم فصل گذشته در کشور خودش نایب قهرمان شد. آنها از طریق پلی آف به گروه پرسپولیس راه یافتند.

سرخ ها در حالی مقابل نماینده ازبکستان قرار می گیرند که در لیگ برتر ایران مقتدرانه صدرنشین هستند و تنها چند بازی دیگر با قهرمانی زودهنگام فاصله دارند. علیپور به عنوان گلزن اول ایران نیز یکی از برگ برنده های تیم پرسپولیس محسوب می شود.

در دیگر مسابقه ای که فردا برگزار خواهد شد استقلال به عنوان دومین نماینده ایران به میدان می رود. آبی پوشان پایتخت مقابل الریان قطر صف آرایی خواهند کرد.

استقلال بر خلاف پرسپولیس این شانس را نداشت که با نماینده های عربستان سعودی همگروه نشود اما اکنون تمرکز فقط بر روی دیدار با الریان قطر است. الریان شاید نسبت به دو همگروه دیگر استقلال یعنی الهلال عربستان و العین امارات ضعیف تر باشد اما تیم مطرح و آماده ای در لیگ ستارگان قطر به شمار می رود. این تیم هم اکنون رده سوم جدول رده بندی کشورش را در اختیار دارد.

سباستین سوریا و تاباتا دو بازیکن سرشناس خارجی الریان بازیکنان خطرناکی هستند و عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی الریان هم یکی از خطرناک‌ترین مهاجمان فوتبال آسیا محسوب می‌شود. با این اوصاف خط حمله استقلال مقابل این تیم قطری کار بسیار مشکلی خواهد داشت. البته دفاع آبی پوشان از بهترین دفاع های ایران است ضمن اینکه درون دروازه نیز به احتمال بسیار زیاد حسین حسینی قرار خواهد گرفت، سنگربانی که رکورددار کلین شیت فوتبال ایران است.

استقلال هم بازیکنان بین‌المللی مثل سرور جباروف دارد که می‌تواند یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش در این مسابقه شود.

استقلال که سابقه دو قهرمانی در آسیا را دارد باید گام اول را محکم بردارد.

برنامه مسابقات فردا :

ﺳﻪشنبه 24 بهمن 1396

گروه C
پرسپولیس - نسف قارشی 17:15

الوصل امارات - السد 18:30

گروه D
الریان قطر - استقلال 18:40

الهلال عربستان - العین امارات 20:55

گروه E
چونبوک موتورز - کاشیوا ریسول 14:00
تیانجین چوانجیان - کیچه 15:30

گروه F
ملبورن ویکتوری - اولسان هیوندای 12:00
کاوازاکی - شانگهای SIPG 13:30

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها