فرهاد توکلی ملی پوش ایران پس از قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد دیروز آخرین بازی ملی‌اش را انجام داده است.
کد خبر: ۱۱۲۱۴۸۸
دلیل خداحافظی ملی‌پوش فوتسال؛ مهاجرت!‌

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آی اسپورت ، فرهاد توکلی ملی پوش ایران پس از قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد دیروز آخرین بازی ملی‌اش را انجام داده است. خبر خداحافظی این بازیکن ۲۹ ساله در حالی که می‌تواند سال‌ها برای فوتسال ایران درخشیده و افتخارآفرین باشد، موجب تعجب همگان شد.

بر اساس شنیده‌ها فرهاد توکلی به نزدیکان خود در اردوی تیم ملی اعلام کرده بود قصد دارد زندگی ورزشی و شخصی‌اش را در کشور دیگری ادامه دهد. اعضای تیم ملی این موضوع را جدی نگرفته بودند تا اینکه توکلی دیروز تصمیمش را علنی کرد. بلافاصله بعد از این موضوع، افراد زیادی سعی کردند با توکلی صحبت کرده و او را از تصمیمش منصرف کنند. با این حال مشخص نیست دلیل توکلی برای این تصمیم چیست و آیا از آن منصرف خواهد شد یا نه.

پیش از این نیز جواد اسفندیاری دروازه‌بان تیم‌ملی فوتسال ایران در دور قبل آسیایی ازبکستان به دلیل شرایط نابسامان مالی در لیگ فوتسال ایران تصمیم به کناره‌گیری از فوتسال و ادامه زندگی خارج از کشور گرفته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها