مراجع تقلید و علمای قم همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه از حضور باشکوه و وحدت بخش مردم در این راهپیمایی تقدیر کردند.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۹۷
تقدیر مراجع تقلید و علمای قم از حضور وحدت بخش مردم در راهپیمایی 22 بهمن

به جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید روز یکشنبه با حضور در راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران، گفت: ملت ایران اسلامی همیشه در مقابل توطئه دشمنان هوشیار و بیدار است.

وی افزود: ملت ایران همواره در مقابل دشمنان مقاوم بوده و باید از حضور چنین مردم هوشیار و مقاومی تقدیر کرد.

آیت الله مکارم شیرازی ادامه داد: مسئولان باید قدردان این مردم باشند و مشکلات آنان را برطرف کنند.

آیت الله حسین نوری همدانی از دیگر مراجع تقلید نیز با حضور در این راهپیمایی گفت: ملت ایران بار دیگر حماسه ای بزرگ را خلق کرده و مشت محکمی به دهن استکبار و ایادی آن ها زدند.

وی افزود: مردم ایران با حضور گسترده خود بار دیگر با انقلاب اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب و آرمان های امام راحل تجدید پیمان کرده و با تمام وجود در صحنه حاضر شدند.
آیت الله نوری همدانی اضافه کرد: این حضور ملت تمام نقشه های دشمنان را خنثی و آن ها را ناامید کرده است.

آیت الله عبدالله جوادی آملی ازدیگر مراجع تقلید ضمن حضور دراین راهپیمایی گفت: پیام اول این راهپیمایی حق شناسی از امام راحل، شهیدان و جانبازان است.

وی افزود: حمایت از نظام و دعوت مسئولان به خدمتگزاری بیشتر پیام دیگر این راهپیمایی است.
وی ادامه داد: این راهپیمایی پیامی نیز به بیگانگان دارد که هیچ خیال باطلی در سر نپرورانند و بدانند ملت ایران روز به روز قوی تر از انقلابیون اول انقلابند.

وی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان مستحکم و قوی به کار خود ادامه می دهد، ابراز امیدواری کرد: این نظام تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) مورد عنایت قرار بگیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد برجسته حوزه علمیه قم نیز در این راهپیمایی با تقدیر از حضور باشکوه مردم، گفت: مردم ایران پای نظام اسلامی و انقلاب ایستاده اند.

آیت الله ابراهیم امینی افزود: مردم هرکجا که احساس کنند دشمنان دنبال ضربه زدن به انقلاب و نظام هستند، در صحنه حاضر شده و توطئه های آن ها را خنثی می کنند.

وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و صحنه های مختلف سیاسی کشور را مورد اشاره قرار دا و خطاب به مسئولان گفت: شما هم باید در رفع مشکلات مردم کوشا باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها