رئیس حزب مردم پاکستان با اشاره به شکست‌های قدرت‌های جهانی در افغانستان گفت: آنها می‌خواهند پاکستان را عامل شکست خود معرفی کنند .
کد خبر: ۱۱۲۱۰۹۲
انتقاد فرزند «بی‌نظیر ‌بوتو» از آمریکا و ناتو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، «بلاول بوتو زرداری» که در سفر به آمریکا به سر می‌برد مورد توجه ویژه رسانه‌های این کشور قرار گرفته است.

رئیس حزب مردم پاکستان اعلام کرد: قدرت‌های جهانی برای سرپوش گذاشتن بر ضعف‌هایشان، پاکستان را مقصر تمام شکست خود معرفی می‌کنند.

وی افزود: تنها حزبی که می‌تواند سبب نجات پاکستان از وضعیت موجود شود حزب مردم است و طی سال‌های اخیر که حکومت به دست حزب نواز بوده است کشور با مشکلات مختلفی روبرو شده است.

فرزند بی‌نظیر بوتو تاکید کرد: آمریکا و ناتو در افغانستان به طور کامل شکست خورده‌اند ولی نباید پاکستان را عامل شکست خود بدانند بلکه باید به اسلام آباد نیز فرصت دفاع از خود داده شود.

این سیاستمدار جوان اضافه کرد: هند در تلاش است تا با تحریک مردم بلوچستان پاکستان، آنان را برای فعال کردن جنبش‌های آزدی خواه و تجزیه پاکستان تحریک کند ولی باید بداند که اسلام آباد همیشه آماده مبارزه با تروریسم است.

وی ضمن انتقاد از روند جنجالی پیگیری پرونده فساد اقتصادی نواز شریف گفت: باید هر چه سریع‌تر به این پرونده پایان داد، و اگر حزب ما پیروز انتخابات شود رفاه را به مردم پاکستان هدیه خواهیم کرد.

این درحالی‌است که وی پیش از این نیز اعلام کرده بود دید بد ترامپ به پاکستان باعث افزایش تنش در منطقه می‌شود.

با نزدیک شدن به ایام انتخابات پاکستان احزاب بزرگ این کشور در تلاش هستند تا آرای مردم را به سمت خود جلب کرده و پیروز این میدان حساس باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها