دو مرد که به اتهام قتل فروشنده مواد مخدر در تهران بازداشت شده بودند، جنایت را برگردن یکدیگر انداختند.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۴۵
متهمان، جنایت را برگردن هم انداختند

به گزارش جام‌جم، مرد 24 ساله‌ای، 26 مرداد امسال در بیمارستان پیامبران در غرب تهران فوت کرد. زمانی که ماموران برای بررسی مرگ او در آنجا حاضر شدند، معلوم شد او براثر چهار ضربه چاقو به قتل رسیده است. با شناسایی خانواده مقتول و تحقیقات از برادرش معلوم شد که جوان کشته‌شده در شهرستان چهاردانگه زندگی می‌کرده و فردی تلفنی با او تماس گرفته و به مرگ تهدیدش کرده و بعد تلفن آن دو قطع شده است. بعد هم در تماس مرد غریبه‌ای متوجه شده برادرش زخمی و در بیمارستان بستری است که با حضور در آنجا متوجه مرگ وی شده است. در مرحله بعدی تحقیقات ماموران متوجه شدند مردی جوان با مقتول از قبل بر سر معامله موادمخدر اختلافی با وی داشته و فردی بوده که در تماس تلفنی او را به محل قرار کشانده و تلفنی وی را به مرگ تهدید کرده است. تحقیقات نشان می‌داد مقتول و قاتل فراری در زمینه خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارند. با شناسایی هویت متهم به قتل فراری به نام منوچهر او تحت تعقیب قرار گرفت تا این‌که با گذشت پنج ماه از جنایت در شهر قدس بازداشت شد.

او با انتقال به دادسرای جنایی تهران اظهارات ضد و نقیضی را درباره این جنایت مطرح کرده و سرانجام با مطرح کردن ادعای عجیبی اعلام کرد مردی به نام سجاد به این جنایت دست زده و بی‌گناه است. وی به بازپرس جنایی گفت: من و مقتول با هم اختلاف‌‌هایی برسر محل خرید و فروش مواد مخدر داشتیم اما من او را نکشته‌ام. بلکه فردی که او را با ضربه‌های چاقو کشت، سجاد نام دارد که خودش هم قاچاقچی موادمخدر است و آن روز او من و مقتول را برای دعوا به آنجا کشاند . من نمی‌خواستم بروم اما با توجه به اصرارهایش رفتم.

متهم ادامه داد: سجاد دعوا را در آنجا شروع کرد و همه با هم درگیر شدیم. در جریان این درگیری، سجاد چاقویی را که همراه داشت، بیرون آورد وهمان موقع با آن ضربه‌هایی به جوان مواد فروش زد و اورا بشدت زخمی کرد که باعث مرگ وی شد . بعد هم مراتهدید کرد که نباید راز جنایت را فاش کنم. با توجه به گفته‌های او، سجاد تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دو روز پیش بازداشت شد. این دو متهم برای مواجهه حضوری به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. این در حالی بود که منوچهر مدعی بود سجاد به این جنایت دست زده و سجاد مدعی بود که گفته‌های منوچهر را قبول ندارد، چرا که او مرد جوان را با ضربه‌های چاقو کشته و پای وی را به دروغ به این پرونده باز کرده تا بابت کینه و اختلاف قدیمی‌ای که با هم داشته‌اند، وی را به جای قاتل جا بزند و از او انتقام بگیرد. تحقیقات در پلیس آگاهی از این دو متهم ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها