معاون توسعه و فن آوری رسانه سازمان صدا و سیما گفت: در حال حاضر 260 کانال فارسی‌زبان ماهواره‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی تبلیغ می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۳۷
رسانه ملی و مقابله با 260 کانال فارسی ماهواره ای

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی ،دکتر علیدادی در مراسم 24 ساعته شدن پخش شبکه افلاک در خرم‌‌آباد با اشاره به ماموریت سخت رسانه ملی در مقابله با رسانه های معاند گفت: در آشوب‌های اخیر 260 شبکه فارسی‌ زبان ضدانقلاب در ماهواره علیه نظام اسلامی ما تبلیغ ‌کردند . وی بیان کرد: هدف اصلی این شبکه‌های ماهواره‌ای براندازی حاکمیت نظام و تبلیغ علیه اقدامات آن بوده اما خوشبختانه در حالت کلی دستاوردی نداشته‌اند.

معاون توسعه و فن آوری رسانه رسانه ملی افزود: یکی از ویژگی‌های اصلی انقلاب اسلامی، پویایی آن است و رسانه باید بتواند این پویایی را منعکس کند. وی با تاکید بر ضرورت نقد به دور از تضعیف نظام، رسانه را عامل پویایی جامعه ارزیابی کرد .

علیدادی در بخشی از سخنانش با اشاره به رشد و توسعه استان لرستان اضافه کرد: با نگاه کردن به گذشته لرستان و دیدن امروز، می‌توان مسیر رشد و توسعه لرستان را مشاهده کرد و هیچ فردی نمی‌تواند این حرکت روبه‌جلوی استان را انکار کند.

دکتر علیدادی پیشرفت های مهم در صداو سیمای مرکز لرستان را حاصل تلاش شبانه روزی و جهادی پرسنل زحمت کش این دستگاه دانست و افزود: شبکه افلاک باید استعدادهای لرستان را معرفی کند و با تمرکزگرایی و نشان دادن تمام نقاط قوت، زمینه‌ پیشرفت استان را فراهم سازد.

معاون توسعه و فن آوری رسانه در سازمان صدا و سیما افزود: استکبار جهانی از وجود انقلاب اسلامی احساس خطر کرده به ‌طوری‌که در سال گذشته 150 کانال فارسی‌زبان ضد نظام داشته‌ایم که در سال 96 این تعداد به بیش از 260 کانال رسیده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از فعالیت یکهزار ایستگاه پوششی در کشور خبرداد و گفت: این میزان از پیشرفت نیز برای تولیدکننده خارجی عددی خارق العاده است اما مسلما ما قانع نیستیم چرا که استعداد و توان انسانی رسانه ملی بسیار بیشتر از این ارقام است.
وی به مشکلات کشور برای دستیابی به فناوری های روز اشاره کرد و گفت: کشوری که سال ها تحریم است چگونه در فناوری های پیشرفته ای مانند نانو،پزشکی و هسته ای برتر می شود که باید گفت "پاسخ این سوال در اتکاء به تفکر انقلابی است."
رئیس مرکز سیمای استان های رسانه ملی نیز که برای آغاز 24 ساعته شدن شبکه افلاک به لرستان رفته است در گفت و گو با خبرنگاران گفت: میانگین نمرات کسب شده مستندهای تولید مرکزلرستان بین 70 تا 72 است و ازاین لحاظ لرستان در ردیف استان های موفق کشورقرار دارد.
به گفته فاطمی، مرکزلرستان با داشتن 85 درصدمخاطب و رضایتمندی بیشتر مخاطبان ازبرنامه شبکه افلاک، از جمله مراکز صداوسیمای کشور است که در جذف مخاطب موفق عمل کرده است.

به مناسبت دهه فجر و با حضور معاون توسعه و فن آوری صدا و سیما علاوه بر اینکه شبکه افلام از امروز 24 ساعته برای مخاطبانش برنامه پخش می کند، 100 طرح فنی در مرکز صدا و سیمای لرستان نیز به بهره برداری رسید .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها