هادی حجازی‌فر بابت درخواستش از محمدحسین مهدویان برای «زدن در دهان مجری برنامه هفت»، از رضا رشیدپور عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۲۲
عذرخواهی بازیگر فیلم «لاتاری» از رضا رشیدپور

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرآنلاین، هادی حجازی‌فر، بازیگر فیلم «لاتاری» که مطلبی در صفحه اجتماعی‌اش در مورد رضا رشیدپور، مجری برنامه «هفت» سر و صدا به پا کرده بود شب گذشته، پنجشنبه 19 بهمن در برنامه تلویزیونی «سینما دو» به صورت تلفنی در این خصوص توضیحاتی داد.

حجازی‌فر، رشیدپور را به لو دادن داستان «لاتاری» متهم کرده بود و از کارگردان فیلم، محمدحسین مهدویان که مهمان آن برنامه بود گلایه کرده بود که چرا «در دهان مجری نزده است»، او در این مورد گفت: «فردای همان روز کامنتی در صفحه اجتماعی آقای رشیدپور گذاشتم و بابت کلمه‌ای که استفاده کردم، عذرخواهی کردم. اما علت ناراحتی و عصبانیت من این بود که ساعت سه صبح برنامه «هفت» را دانلود کردم و دیدم حسین مهدویان دارد بال بال می‌زند و خواهش می‌کند این بخش از داستان را لو ندهید اما باز هم مجری برنامه این کار را تکرار می‌کند.»

او اضافه کرد: «ما یک تیم هستیم که منافع شخصی‌مان را در قبال منافع گروهی نادیده می‌گیریم. یعنی این گونه نیست که وقتی یک فیلم را بازی می‌کنم، برایم کار تمام شده است و این حس را برای تمام فیلم‌های دیگری که بازی می‌کنم نیز دارم و این از روحیه تئاتری من می‌آید.»

بازیگر فیلم‌های «ماجرای نیمروز» و «به وقت شام» درباره آن ماجرا ادامه داد: «همین احساس باعث شد، وقتی اتفاقات برنامه را دیدم، عصبانی شوم و همان موقع آن مطلب را در صفحه اجتماعی‌ام نوشتم. اما وقتی ساعت هشت صبح می‌خواستم به سر کار بروم، پشیمان شدم و آن را پاک کردم اما دیدم بعد از ظهر آقای رشیدپور عکس پست من را گذاشتند و باعث پخش شدن این مطلب شدند و زیر آن نیز مطلبی نوشتند و از موضع بزرگوارانه با من صحبت کردند. اما به هر حال همین مسئله باعث شد لشکر زامبی‌ها به صفحه من حمله کنند و ما را بی‌نصیب نگذاشتند اما باز هم بابت استفاده از آن کلمه، عذرخواهی می‌کنم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها