عضو ناظر مجلس در صندوق توسعه ملی گفت: سید صفدر حسینی حقوق اعضای هیأت علمی که حدود ۱۳ میلیون بود را دریافت کرده بود، مابقی را که حدود ۷۰۰ میلیون تومان بود، برگرداند.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۷۶
صفدرحسینی ۷۰۰میلیون تومان از حقوق نجومی را به بیت المال بازگرداند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر محمد حسینی از بازگرداندن ۷۰۰میلیون تومان از حقوق نجومی صفدرحسینی به بیت المال خبر داد و گفت: سید صفدر حسینی حقوق اعضای هیئت علمی که حدود ۱۳ میلیون بود را دریافت کرده بود، مابقی را تا این سقف که حدود ۷۰۰ میلیون تومان بود، برگرداند. وی در سطح وزیر بود و در حال حاضر در صندوقی که حساب و کتابی ندارد، فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه موضوع حقوق های نجومی قبل از حضور من در صندوق توسعه ملی اتفاق افتاده بود، اظهار داشت: با ورود بنده به صندوق توسعه ملی، آقای صفدر حسینی را برداشتند.

عضو ناظر مجلس در صندوق توسعه ملی با بیان اینکه در حال حاضر بر اساس مصوبه شورای حقوق و دستمزد، سقف حقوقی در نظر گرفته می‌شود، تصریح کرد: شورای حقوق و دستمزد برای مقامات مبلغی را پیش‌بینی کرده که عدد قابل قبولی است، در مصوبات دیگر هیئت دولت هم لحاظ شده است و بقیه افراد هم از آن استفاده می‌کنند.

وی تاکید کرد: شاید این جمله را به صراحت بتوانم بگویم که آقای حسینی در این مدت از آن‌طرف پشت‌بام افتاده بود، یعنی حتی برای چیزی که در خیلی جاها عُرف است و اتفاق می‌افتد، مانند هزینه‌های رفاهی کارکنان را دریغ می‌کردند.در یک سالی که این فرد در آنجا بود، نه تنها یک ریال پرداخت نکرد، حتی در حد چای خوردن هم رفاهیات به کارمندان نداد. حتی یکی، دو بار که بر وی فشار آمد، گفت که از جیب خودم این هزینه‌ را پرداخت می‌کنم ولی اجازه چنین کاری را به شما نمی‌دهم. اگر به دفتر ما بیایید، متوجه می‌شوید که به جز چای و قند، چیز دیگری وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها