برنامه «زاویه» شبکه چهار امشب ساعت 21:45 به این سوال مهم پاسخ می دهد که آیا انقلاب اسلامی توانسته عدالت اجتماعی را مستقر کند؟
کد خبر: ۱۱۲۰۳۷۵
«زاویه» و سیر تحول و تحقق عدالت اجتماعی در ۴دهه جمهوری اسلامی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مجله علوم انسانی «زاویه» امشب (18 بهمن) به مناسبت ایام الله دهه فجر، به سیر تحول و تحقق عدالت اجتماعی در ۴دهه جمهوری اسلامی می پردازد.

انقلاب در بدو پیدایش شعارها و اهدافی همچون استقلال، آزادی، استقرار جمهوریت با سبقه اسلامی را دنبال می کرد و یکی از نشانه های معنوی انقلاب و شعارهای جدی آن، عدالتخواهی بود و به طبع یکی از زیر ساخت های عدالت، عدالت اجتماعی است که در این برنامه بررسی خواهد شد که این مسئله تا چه میزان تحقق یافته و چگونه می توان شرایط را برای تحقق محیا کرد و چه کاستی هایی وجود دارد. آیا این کاستی به فرهنگ و اندیشه بر می گردد و یا در ساختارهای اجتماعی، سیاسی و اداری نقص و ایرادی وجود دارد!

بنا براین گزارش، در این مناظره زنده تلویزیونی دکتر عبدللله صلواتی میزبان دکتر علیرضا شجاعی زند و دکتر صادق حقیقت می شود و به این سوال پاسخ می دهند که آیا انقلاب اسلامی توانسته عدالت اجتماعی را مستقر کند؟

«زاویه» به تهیه کنندگی حسین مروی تنها برنامه تخصصی تلویزیون در حوزه علوم انسانی است که به صورت مناظره‌ برگزار می‌شود و به صورت هفتگی چهارشنبه ها از شبکه چهار سیما پخش و روز بعد ساعت 14:30 بازپخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها