وکیل مهدی تاج به صورت شخصی از علی کریمی سرمربی تیم فوتبال سپید رود رشت شکایت کرد.
کد خبر: ۱۱۲۰۲۰۹
شکایت تاج از علی کریمی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فدراسیون فوتبال، وکیل مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد: بنده هیچ سمتی در فدراسیون فوتبال ندارم و اصولا از فضای فوتبال دورم اما نظر به اینکه علی کریمی در روزهای اخیر مبادرت به اتهام زنی و ایراد مطالب خلاف واقع و کذب درباره موکل بنده کرده است که طبق قانون قضایی، هتک حرمت و تشویش اذهان عمومی محسوب می‌شود.

« به همین این دلیل که در قانون قضا، تفاوت زیادی بین انتقاد و اتهام و توهین است، لذا به منظور احراز واقع و احقاق حق در مرجع قضایی طرح دعوی کردم و برای رعایت عدالت و اصل بی طرفی، شکایت را به رکن قضایی فدراسیون ارسال نکرده‌ام. بدیهی است رای دادگاه صالحه را در هر صورت پذیرا هستیم».

فدراسیون فوتبال همچنین درباره پست های حاشیه ای کریمی در فضای مجازی با صدور اطلاعیه ای تاکید کرده است که اگر این روال توهین آمیز تغییر نکند، این فدراسیون مطابق قوانین جاری کشور اقدام خواهد کرد.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: اگر «علی کریمی» و یا هر یک از اهالی فوتبال، به دنبال رسیدن به پاسخی هستند، باید پرسش خود را محترمانه مطرح کنند و البته فدراسیون فوتبال خود را مکلف می داند پرسش های محترمانه اهالی فوتبال را در همه زمینه ها پاسخ بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها