یک شرکت استارتاپی، موفق به طراحی و راه اندازی سرویس «همراه کارت » شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۵۲
کارت ویزیت هوشمند موبایلی راه‌اندازی شد

به گزارش ریال نیوز، شرکت گسترش طراحان نقش الماس – آی نوتی - با تمرکز بر گسترش و رونق بخشی بر فضای کسب وکارهای نوین در کشور، محصول «همراه کارت آی نوتی» را معرفی کرد.

محمد توکلیان مدیر روابط عمومی آی نوتی با اشاره به ویژگی‌های این سرویس، گفت: کاربران با استفاده از کارت ویزیت هوشمند می‌توانند بدون چاپ کارت ویزیت ویا بروشور و پرداخت هزینه های آن، تنها از طریق کدهای دستوری تلفن همراه، اطلاعات و خدمات خود را به دیگران معرفی کرده و آن را در اختیار متقاضیان بگذارند.

وی با بیان اینکه این سرویس با مشارکت اپراتور همراه اول راه اندازی شده است، افزود: از این پس دارندگان سیم کارتهای دائمی همراه اول می توانند با ورود به صفحه وب سایت «آی نوتی» به نشانی inoti.ir و یا شماره گیری کد دستوری *6655*8# برای دریافت این سرویس ثبت نام کرده و برای خود، کارت ویزیت هوشمند راه اندازی کنند.

محمد توکلیان ادامه داد: در این روش کاربر قادر خواهد بود بدون نیاز به اینترنت و در هرلحظه اطلاعات کاری مربوط به کارت ویزیت خود را تنظیم و مدیریت نماید.

وی در مورد نحوه استفاده از این کارت ویزیت و چگونگی ارائه آن گفت: مشترکان همراه اول می‌توانند با شماره گیری کد دستوری (# شماره موبایل فرد موردنظر *6655*) اطلاعات کاری کسب و کار را بر روی گوشی همراه خود دریافت نمایند که درهمین حال به صورت اتوماتیک، اطلاعت تماس مخاطب نیز در دفترچه تلفن صاحب کارت ویزیت ذخیره و بایگانی می شود و کسب و کار قادر خواهد بود با مراجعه به پنل مدیریتی خود در سایت به طور مثال حراج ها فصلی، تحفیفات ویژه و تبریک اعیاد را اطلاع رسانی کند.

مدیر روابط عمومی آی نوتی، هدف از ارائه این طرح را تعامل میان مخاطبان فضای کسب و کار در حوزه دیجیتال و فناوری اطلاعات عنوان کرد و افزود: برای تشویق کاربران به استفاده از «همراه کارت آی نوتی»، مکالمه و پیامک رایگان با سایر همراه کارتی ها و همچنین 30 درصد تخفیف مکالمه با سایر خطوط همراه اول و تلفن ثابت که هنوز عضو همراه کارت آی نوتی نیستند، درنظر گرفته شده است.

باتوجه به اینکه حدود 20 میلیون نفر در کشور از سیم کارت دائمی همراه اول استفاده می کنند، افزود: در فازهای بعدی این سرویس امیدواریم مشترکین سایر اپراتورها و سیم کارت های اعتباری نیز بتوانند به خانواده «همراه کارت آی نوتی» بپیوندند.

توکلیان، مبلغ اشتراک ماهانه سرویس «همراه کارت آی نوتی» را 40 هزار تومان در ماه عنوان کرد و گفت: باتوجه به فعالیت این استارتاپ در حوزه بازاریابی دیجیتال به ازای معرفی این خدمت به دیگران، مبلغ 12 هزار تومان برای فرد معرف درنظر گرفته شده که می تواند هرماهه به فرد معرف تعلق گیرد.

به گفته وی، دریافت خدمات «همراه کارت» از طریق کد دستوری *6655# برای مخاطب کسب و کار کاملا رایگان می باشد و هیچ هزینه ای نخواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها