سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷:

عوارض آب، برق و گاز سال آینده گران نمی شود

رئیس مجلس در پاسخ به اخطار نماینده ارومیه:

مجمع تشخیص مصلحت نظام استفاده از فاینانس را مجاز اعلام کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام در قانون برنامه ششم، استفاده از تسهیلات خارجی و فاینانس را مجاز اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۱۹۰۶۴
مجمع تشخیص مصلحت نظام استفاده از فاینانس را مجاز اعلام کرد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، در جلسه علنی روز شنبه مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه و بندهای مربوط به اعطای مجوز به دولت برای استفاده از فاینانس، نادر قاضی پور نماینده ارومیه با استناد به اصل ۸۲ قانون اساسی دراخطاری خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از نمایندگان از جنابعالی این سوال را دارند که آیا در بند الف تبصره ۳ لایحه بودجه ۹۷ باید به هیئت وزیران مجوز استفاده از فاینانس را بدهیم؟

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: هر سال در لایحه بودجه این مجوز به دولت داده می شود حتی در زمان تصویب قانون برنامه ششم، شورای نگهبان به مصوبه مجلس در خصوص فاینانس ایراد گرفت. با اصرار مجلس موضوع به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد و از مجمع خواستیم این مسئله را حل کند. در نهایت در قانون برنامه ششم با موافقت مجمع تشخیص مصلحت نظام استفاده از تسهیلات خارجی و فاینانس مجاز اعلام شد.

قانون برنامه ششم سال ۹۶ به تصویب رسید و در قانون برنامه ششم مجلس به دولت مجوز استفاده از فاینانس را اعطا کرد. در قوانین بودجه سالانه میزان فاینانس اعلام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها