کد خبر: ۱۱۱۸۳۴۴
بهترین برندهای ساعت مچی در جهان

ساعت های مچی آینه ای از سبک زندگی هر شخص است، این وسیله چیزی فراتر از یک ابزار می باشد و بیانگر ذائقه و هنر سازنده آن نیز است، انتخاب اکسسوری برای بسیاری از افراد که سبک خاصی را در لباسهایشان دنبال می کنند، جز اولین اولویت هایشان می باشد، با اینکه بسیاری از ساعت مچی ها با قیمت مناسبی در بازار عرضه می شوند، اما با این حال با شناخت ساعت های گران قیمت، می توانیم سبک دلخوه خود را بهتر پیدا کنیم.

برندهایی که در ادامه معرفی می کنیم جز لوکس ترین و محبوب ترین برند های بین المللی هستند که هم از نظر کارایی و همچنین از نظر زیبایی جز بهترین ها می باشند.

نکته جالب توجه این مقاله این است که در بین برندهای برتر جهان شاید اسامی باشد که اکثریت مردم کشور ما نامی از آنها نشنیده باشند زیرا در کشور ما اکثریت با برندهای ژاپنی و سوئیسی ارزان قیمت سر و کار دارند، به عنوان مثال شاید قبل از خواندن این مقاله برای ساعت رومانسون ارزش بیشتری قائل شوید تا پتک فیلیپ چند صد میلیونی!!!


لطفا توجه داشته باشید نوشته هر برند بر روی آن لینک شده است و می توانید با کلیک روی آن محصولات های کپی آن برند را به همراه قیمت مشاهده نمایید.

در لیست زیر به معرفی بهترین ساعت های مچی دنیا می پردازیم که ارزش زیادی از نظر قیمت و زیبایی دارند.

ساعت اودمار پیگه Audemars Piguet

ساعت های بسیار لوکس اودمار پیگه سوییس جز فوق لوکس ترین ساعت های جهان محسوب می شوند.

این برند که در سال 1875 توسط Jules-Louis Audemars و Edward-Auguste Piguet بنیان گذاری شد، سالانه 36000 سسس تولید می کند.

همچنین برندهای Tiffany & Co و Bulgari نیز از موتورهای ساخته شده توسط این کمپانی در ساعت های خود بهره می برند.

این برند به عنوان سازنده اولین ساعت مچی لوکس اسپورت از جنس استیل شناخته می شود که با مدل Royal Oak در سال 1972 به بازار معرفی شد.

این برند در سال 1993 نیز اولین مدل ساعت مچی سایز بزرگ را با نام Royal Oak Offshore تولید کرد.

ساعت واشرون کنستانتین Vacheron Constantin

یکی از قدیمی ترین برند های ساعت های لوکس یعنی واشرون کنستانتین در سال 1755 توسط Jean-Marc Vacheron در شهر ژنو سوییس تاسیس شد.

این برند جزیی از مجموعه Richemont نیز می باشد.

ساعت های واشرون کنسانتین ترکیبی از اصالت این برند به همراه جزییات بسیار دقیق می باشد که دارای سبک و استایلی قدیمی است.

افراد مشهور زیادی از جمله ناپلئون بناپارت و هری ترومن از صاحبین ساعت های واشرون کنستانتین بوده اند.

ساعت پتک فیلیپ Patek Philippe

برند سوییسی پتک فیلیپ در سال 1851 تاسیس شد. ساعت های پتک فیلیپ نمایش بی نظیری از مکانیک بسیار پیچیده در کنار استایل قدیمی آن است که توسط چهره های سلطنتی و تاریخی زیادی مورد استفاده قرار گرفته است.

این برند با الهام از سبک های قدیمی خود، امضای خود را در هر یک از ساخته های خود دارد و با استفاده بازاریابی قوی خود، فروش خوبی را نیز در بازارهای بین المللی تجربه کرده است.

ساعت شوپارد Chopard

برند سوییسی شوپارد نه تنها به خاطر ساعت های خاص خود بسیار شناخته شده است، بلکه جواهرات این برند نیز شهرت فراوانی دارد.

این برند در سال 1860 توسط Louis-Ulysse Chopard که یک ساعت ساز سوییسی بود، تاسیس شد.

ساعت های مچی شوپارد به خاطر چهره کلاسیک و جزییات زیادی که دارند بسیار معروف است. این برند به واسطه مدل های پیچیده ای که از نظر طراحی عقربه ها و صفحه ساعت دارد، بسیار مورد تحسین منتقدین قرار گرفته است.

طراحی جذاب و توسعه خلاقانه ساعت ها به وسیله این برند، آن را به یکی از لوکس ترین برند های ساعت مچی تبدیل کرده است.

ساعت رولکس Rolex

اما ساعت رولکس از شناخته شده ترین و پذیرفته شده ترین برندهای ساعت مچی های لوکس در جامعه بین المللی است.

این برند به خاطر طراحی عامه پسند خود و کارایی فراوانی که دارد بسیار مورد تمجیدی قرار گرفته است.

منشا بریتانیایی این برند همواره در طراحی های این برند لوکس دیده می شود. برند لوکس از نظر جهانی نیز بسیار شناخته شده است و توسط مجله فوربس یکی از قدرتمندترین برندهای دنیا معرفی شده است.

همچنین کمپانی رولکس بزرگترین سازنده ساعت های لوکس در جهان با تولید 2000 ساعت در روز شناخته می شود.

ساعت اولیسه ناردین Ulysse Nardin

برند اولیسه ناردین که در سال 1846 تاسیس شده است، از آن زمان تا به حال به صورت مستمر فعال بوده است. تخصص این برند در ساخت ساعت مچی، اکسسوری و ابزارات نوشتن است.

مواد استفاده شده در محصولات این برند متمایز از سایر برندهاست و چرم های رنگی خاصی در بسیاری از محصولات آنها مورد استفاده قرار گرفته است. این برند در جهان به خاطر خوش ساخت بودن و استفاده از مواد مدرن شهرت فراوانی دارد.

ساعت پنرای Panerai

برند پنرای در سال 1860 در فلورانس ایتالیا تاسیس شد و هم اکنود در میلان مشغول به فعالیت است. این برند معتبر بین المللی به خاطر سبک بزرگ ساعت ها و عقربه ها و اجزای بسیار ساده آن شهرت زیادی دارد. اکثر محصولات این برند از ساعت بند چرم ضخیم تشکیل شده که از بهترین نوع چرم می باشد.

ساعت پیاژه Piaget SA

برند پیاژه توسط Georges Edouard Piaget در سوییس تاسیس شد و شهرت آن به خاطر طراحی باریک ساعت ها و مواد بسیار خاص به کار رفته در آنهاست.

عقربه ساعت ها از سنگ های خاصی درست شده و طراحی آن ها بسیار لوکس است. این برند در سال 2014 ساعت مچی Altiplano 900P را معرفی کرد که باریکترین ساعت مکانیکی جهان می باشد.

ساعت کارتیه Cartier

برند کارتیه یکی از شاخص ترین برند های ساعت مچی و جواهرات است که به خاطر استفاده افراد مشهور از محصولات آنها و تبلیغات زیادی که دارد، بسیار مشهور گردیده است.

این برند در سال 1847 در شهر پاریس فرانسه تاسیس شد و از آن موقع تا به حال سبک و سیاق کلاسیک خود را حفظ کرده است.

در طراحی ساعت های این برند از اعداد یونانی استفاده شده و کیفیت بدنه و بند ساعت بسیار بالاست.

به همین خاطر کیفیت ساخت ساعت در رده بسیار بالایی قرار دارد و با توجه به قیمت بسیار بالای آن ارزش خرید بالایی هم دارد.

ساعت برایتلینگ Breitling

ساعت برایتلینگ در سال 1884 تاسیس شد و به خاطر عمر فراوان و دقت بسیار بالایی که دارد از شهرت زیادی برخوردار است.

این ساعت توسط خلبانان بسیار مورد توجه قرار گرفت و به خاطر ویژگی خاص آن، بسیار از سوی خلبانان جنگنده های هوایی، تحسین شده است.

این برند همچنین ساعت هایی را مخصوص اتومبیل سواران طراحی کرده که از تکنولوژی های مرتبطی در آن ها استفاده شده است. جالب است بدانید این برند لقب امپراتوری ساعت مچی را دارا است.

ساعت امگا Omega

کمپانی نام آشنای امگا، دیگر برند لوکس سوییسی ساعت مچیست که تاریخچه فراوانی در این زمینه دارد و یکی از پرچمداران کمپانی های ساخت ساعت مچی محسوب می شود.

این برند در سال 1917 توسط ارتش بریتانیا به عنوان ساعت برگزیده برای سربازان انتخاب شد و یک سال بعد نیز ارتش آمریکا همین تصمیم را برای سربازان خود گرفت.

ساعت تگ هویر Tag Heuer

برند سوییسی تگ هوور علاوه بر ساخت ساعت های لوکس در زمینه ساخت عینک، تلفن های موبایل و اکسسوری ها نیز فعالیت دارد.

نام این برند برگرفته شده از عبارت Techniques d’Avant Garde و نام موسس برند، آقای Heur است.

با اینکه از ساخت ساعت های این برند سال های زیادی می گذرد اما ظاهر ساعت های تگ هوور همچنان اسپورت است. این برند ساعت های متنوع کرنوگراف و خاطره انگیز زیادی دارد و همچنان یکی از کارامدترین برندهای دنیای ساعت مچی است.

ساعت سیکو Seiko

اما آخرین برند که معرفی می شود در کشور از دیرباز بر سر زبانهاست برند سیکو در سال 1917 در توکیو ژاپن تاسیس شد. شهرت این برند به خاطر کارایی بالا و سبک خاص آن است.

برند سیکو هم ساعت های کوارتز و هم ساعت های مکانیکی تولید می کند. محصولات این برند لوکس ژاپنی در سال های اخیر گسترده تر شده و شامل عینک و پرینتر نیز گردیده است.

امیدوار هستیم این مقاله برای شما مفید بوده باشد، اگر نیاز به اطلاعات بیشتری از هر یک از برندهای معرفی شده داشتید می توانید به بخش مقالات گالری اشرافی مراجعه بفرمایید.

برای خرید انواع ساعت ست – زنانه – مردانه با گالری اشرافی در ارتباط باشید

منبع ww.ashraafi.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها