رئیس مرکز سنجش دانشگاه آزاد:

بررسی دوره کاردانی پیوسته در وزارت علوم

زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم ۹۷-۹۶ دانشگاه آزاد تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲۶ بهمن ماه تمدید شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۳۲۶
ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، تمامی متقاضیان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته این دانشگاه می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در خصوص انتخاب رشته اقدام کنند.

متقاضیان در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در ۲۰رشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و در یک رشته و ۲۰ محل دانشگاهی در مقطع کاردانی پیوسته اقدام کنند.

دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای، کاردانش و هنرستان نظام قدیم در مقطع کاردانی پیوسته در رشته متجانس با دیپلم و همچنین دارندگان دیپلم نظری نظام جدید متوسطه بدون پیش دانشگاهی و داوطلبان دیپلم ۴ ساله نظام قدیم، در هر رشته ای از کاردانی پیوسته امکان ثبت نام در این دوره را دارند.

متقاضیان کاردانی ناپیوسته با دارا بودن مدرک دیپلم ۴ ساله نظام قدیم یا دیپلم و پیش دانشگاهی نظام جدید می توانند در هر رشته کاردانی ناپیوسته ثبت نام کنند.

تمامی واجدین شرایط می توانند بدون توجه به محدودیت های اعلامی در رشته تربیت بدنی ثبت نام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها