با هدف همکاری‌های مشترک علمی، آموزشی و تولیدی در حوزه سیما تفاهم‌نامه‌ای میان معاونت سیما و دانشگاه صداوسیما منعقد شد. بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه مقرر شد، معاونت سیما زمینه‌های بازآموزی در زمینه کارورزی، مهارت‌افزایی و انتقال تجربیات حرفه‌ای را برای دانشجویان دانشگاه صداوسیما فراهم آورد.
کد خبر: ۱۱۱۷۸۰۸
امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت سیما و دانشگاه صداوسیما

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، در نشست مشترک معاون رئیس سازمان در امور سیما و رئیس دانشگاه صدا و سیما بر ایجاد زمینه‌های استفاده از ظرفیت‌های صف و ستاد سیمای جمهوری اسلامی برای کارورزی، مهارت افزایی و انتقال تجربیات حرفه‌ای به دانشجویان دانشگاه تاکید شد.

در این نشست دکتر مرتضی میرباقری معاون سیما، تعامل حوزه‌های مختلف را نتیجه تفکر و گفت‌وگوهای سازنده دانست و گفت: آشنایی با ظرفیت‌ها و توانایی‌های آموزشی در دانشگاه صداوسیما از یک‌سو و شناخت نیازها و ماموریت‌های برنامه سازی از سوی دیگر راهکاری موثر در دستیابی به نتایج مطلوب است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه امروز در رسانه ملی شخصی سکان امور را در دست دارد، که در سه حوزه فنی، آموزش و تولید حضور داشته است و از ظرفیت‌ها و نیازهای این بخش‌ها آگاهی کامل دارد. مسلما همین نگاه سازمانی باعث هم‌افزایی بیشتر حوزه‌های مختلف شده است، به‌طوری که امروز دو حوزه تولید و آموزش برای رسیدن به تعاملی سازنده با یکدیگر رسیده‌اند.

دکتر شهاب اسفندیاری، رئیس دانشگاه صداوسیما نیز با اشاره به حضور نیروهای خلاق و جوان تحصیلکرده در این دانشگاه گفت: تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص از ماموریت‌های اصلی محوله ازسوی رهبر معظم انقلاب به ریاست سازمان است؛ ماموریتی که به‌عهده دانشگاه صداوسیما گذاشته شده است.

وی تولید را خط مقدم سازمان دانست و اضافه کرد: تربیت نیروی انسانی مهم‌ترین ماموریت دانشگاه برای خط مقدم تولید است. افرادی که آموزش می‌بینند تا در زمان مناسب برای ساخت برنامه آماده باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها