اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌آپ، سال 2017 میلادی بیشترین تعداد دانلود را در فروشگاه‌های اینترنتی داشته است.
کد خبر: ۱۱۱۷۷۲۰
پردانلودترین اپلیکیشن جهان معرفی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، اپلیکیشن واتس آپ که به گفته کارشناسان، همواره از امن‌ترین، محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های جهان شناخته شده است، حالا طبق گزارش جدیدی از سوی موسسه تحقیقاتی اپ توپیا، تعداد دفعات دانلودهای این پیام‌رسان در سال 2017 میلادی از مرز یک میلیارد هم گذشت و آن را به پردانلودترین اپلیکیشن در فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین جهان تبدیل کرد.

بر اساس گزارشهای رسمی منتشر شده توسط واتسآپ، این اپلیکیشن حدود 3/1 میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. شرکت فیسبوک با در اختیار داشتن واتسآپ در سال 2014، حدود 19 میلیارد دلار درآمد کسب کرد و هم اکنون نیز درصدد جلب رضایت کاربران و افزایش تعداد دفعات دانلودها از این اپلیکیشن پیامرسان محبوب است. فیسبوک مسنجر نیز یکی دیگر از پیامرسانهای اختصاصی فیسبوک است که همراه واتس آپ از پرطرفدارترین پیامرسانهای جهان هستند.

فهرست موسسه تحقیقاتی اپ توپیا که به ترتیب شامل تعداد دفعات دانلود و نصب اپلیکیشنهای مذکور توسط کاربران در سال 2017 میلادی است، شامل هشت اپلیکیشن برتر و پرطرفدار میشود. ادم بلاکر، مدیر ارتباطات موسسه اپ توپیا در این باره خاطرنشان کرده است ممکن است یک کاربر روی چند دستگاه الکترونیکی متصل به اینترنت خود، این اپلیکیشن را دانلود و استفاده کند، بنابراین نباید اینطور تصور شود که تعداد دانلودها با تعداد کاربرانی برابر است که از این اپلیکیشن استفاده میکنند.

از دیگر اپلیکیشنهایی که پس از واتس آپ در این فهرست جای گرفتهاند، میتوان به ترتیب به Subway Surfers (بخش بازی)، Netflix (بخش تفریح و سرگرمی)، Subway (بخش خوراکی)، Tinder (بخش ارتباطات)، Uber (بخش حمل و نقل)، AliExpress (بخش خرید و فروش) و Spotify (بخش موسیقی) اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها