رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خبر داد:

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی / لزوم تردد با زنجیر چرخ

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور از بارش برف و باران و همینطور مه‌گرفتگی در برخی از محورهای کشور خبر داد و بر لزوم تردد با زنجیر چرخ در بعضی از محورها تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۱۶۹۳۴
بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی / لزوم تردد با زنجیر چرخ

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی به تشریح وضعیت جوی راه‌های کشور پرداخت و گفت: در حال حاضر در اکثر محورهای آذربایجان غربی، اردبیل و البرز بارش برف را شاهد هستیم. این وضعیت در محور اهر – تبریز در استان آذربایجان شرقی و محورهای اسالم – خلخال و سیاهکل – دیلمان در استان گیلان ، دیوان‌دره- سقز و بوکان – بانه در استان کردستان و ساوه- بویین‌زهرا در استان قزوین نیز وجود دارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به بارندگی در محورهای استان‌های گیلان ، لرستان و مازندران به الزامی بودن تردد با زنجیر چرخ در برخی محورها اشاره کرد و گفت: تردد در اغلب محورهای استان اردبیل و همچنین اسالم – خلخال، گردنه قوشچی در ارومیه، قیدار - همدان، زنجان – طارم و گردنه اسد آباد در همدان با زنجیر چرخ الزامی است.

وی به محورهایی که با مه گرفتگی و کاهش دید همراه هستند اشاره کرد و افزود: آزاد شهر – شاهرود، گنبد –کلاله، ملایر- اراک، محدوده امام زاده هاشم در هراز و همینطور کارسالار در فیروزکوه با مه ‌گرفتگی همراه هستند.

سرهنگ رحمانی در مورد ترافیک ورودی تهران نیز اظهار کرد: ترافیک در آزادراه‌های قزوین – کرج و کرج- تهران سنگین است همچنین ترافیک محورهای پاکدشت – تهران، شهریار – تهران و آزادراه ساوه – تهران نیمه سنگین است.

شب گذشته اخباری مبنی بر انسداد جاده چالوس به دلیل ریزش کوه منتشر شده بود که رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در این رابطه توضیح داد: بارش‌ها در این منطقه کمی شدید بود و به همین علت کندی حرکت را شاهد بودیم و انسدادی نداشتیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها