- هنوز برای خیلی‌ها معمای مصدومیت کامیابی‌نیا حل نشده است. صرف اینکه یک ورزشکار حرفه‌ای داخل استخر شیرجه بزند و کتفش آسیب ببیند، خیلی قابل قبول نیست.
کد خبر: ۱۱۱۶۵۶۳
سکوت مصلحتی؛ کمال در ریکاوری تیم ملی مصدوم شد

به گزارش جام جم آنلاین ، کامیابی‌نیا در سال جام‌جهانی قصد ندارد خودش را با کی‌روش در بیندازد و از همین روی واقعیت را چه کمال و چه باشگاه کتمان می‌کنند. برانکو هم به‌خاطر مصلحت ملی‌پوشان پرسپولیس سکوت پیشه کرده است. اما واقعیت چیست؟ یک منبع آگاه واقعیت این معمای حل نشده را صریح می‌گوید: «تمرینات تیم‌ملی باعث مصدومیت کامیابی‌نیا شده نه شیرجه از روی دایو!»

اصل ماجرا این است که کامیابی‌نیا پیش از این کپسولی کتفش را به‌دلیل پارگی عمل کرده بود اما در تمرینات ریکاوری تیم‌ملی یکی از تمرینات باعث می‌شود ناحیه مصدوم شده در کتف تحریک شده و با اولین ضربه دچار دررفتگی شود.

دکتر لشکری پزشک باشگاه پارس جنوبی در این خصوص می‌گوید: «در این نوع تمرین اگر میله را از پشت تا سی درجه بیشتر بالا بیاورید و همین مساله باعث فشار روی کتف شود، کتفی که از قبل دچار پارگی کپسولی شده باشد، دوباره دردش تشدید شده و احتمال دررفتگی با اولین ضربه وجود دارد.»

در تمرینات ریکاوری تیم‌ملی این اتفاق برای کامیابی‌نیا رخ داده و آن طور که گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس و برانکو هم در جریان این ماجرا هستند. برانکو در حاشیه تمرین دو روز پیش پرسپولیس در واکنش به مصدومیت کامیابی‌نیا در تمرینات تیم‌ملی از پاسخ دادن به‌خاطر مصلحت طفره می‌رود تا آرامش تیم‌ملی و پرسپولیس بر هم نخورد: «یکسری وقت‌ها، بعضی عمل‌ها به‌گونه‌ای هستند که بازیکنان نباید بعد از سلامتی برخی تمرینات را انجام دهند تا ناحیه عمل شده، دوباره دچار مصدومیت شود.»

کمال در سال جام‌جهانی قصد ندارد تمرینات ریکاوری کی‌روش را زیر سوال ببرد و برای همین سکوت کرده و جریمه باشگاه پرسپولیس را پذیرفته است. از سوی دیگر هم باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهد با سرمربی تیم‌ملی و فدراسیون دچار چالش جدیدی شود و در نهایت این سکوت معنادار باعث ضربه خوردن پرسپولیس بدون آنکه هواداران از واقعیت خبردار شوند، می‌شود.

در رابطه با مصدومیت کمال کامیابی‌نیا که در تمرینات ریکاوری تیم‌ملی به‌وجود آمده، گفته می‌شود به احتمال زیاد او دربی را هم از دست خواهد داد چرا که هافبک دفاعی و جنگنده پرسپولیس تا یک هفته قبل از دربی قادر به بازی کردن برای پرسپولیس نیست و همین موضوع شانس حضور در دربی را به‌شدت کاهش داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها