رئیس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان، با اشاره به دستگیری دو کلاهبردار اینترنتی که از طریق عابر بانک از شهروندان کلاهبرداری می کردند، گفت: این متهمان با جعل عنوان، خود را مامور انتظامی معرفی می کردند.
کد خبر: ۱۱۱۶۴۹۷
سرقت در پوشش ماموران ناجا

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرگرد محمود حق پرست، ضمن اشاره به جزییات این خبر به تشریح آن پرداخت و گفت: با ارایه چند شکایت از سوی شهروندان ساکن محدوده سیزده آبان، در خصوص کلاهبرداری از سوی دو فرد که خود را مامور انتظامی معرفی می کردند، تیمی از ماموران وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، هماهنگی های لازم با مقام قضایی انجام و تحقیقات در این خصوص آغاز شد که در نهایت پس از چند شبانه روز تحقیقات و بررسی در نهایت هر دو متهم در محدوده بازار روز محله ۱۳ آبان، شناسایی و در یک تعقیب و گریز کوتاه هر دو بازداشت شدند.

وی عنوان داشت: هر دو متهم به کلانتری منتقل و در بررسی های انجام شده مشخص شد که هر دو مدتی است تحت تعقیب ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ هستند که بلافاصله با هماهنگی از سوی این یگان، هر دو به اتهام کلاهبرداری و جعل عنوان ماموران انتظامی تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرایم خود اعتراف و اظهار داشتند که در فضای مجازی و اینترنتی اقدام به کلاهبرداری تحت پوشش فروش عمده اجناس می کنند.

رئیس کلانتری ۱۶۸ اظهار داشت: این متهمان همچنین ضمن معرفی خود به عنوان مامور انتظامی اقدام به کلاهبرداری نیز می کردند که در بازجویی های انجام شده نیز به این مطلب اذعان داشتند.

سرگرد حق پرست تصریح کرد: با اعتراف متهمان به جرایم خود در کلانتری، پرونده تکمیل و هر دو به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها