با دستور حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌ هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز نرده‌هایی که در داخل مصلای نماز جمعه صف «مسئولان» را از «مردم» در نماز جمعه جدا می‌کرد، از این هفته در نماز جمعه تبریز برچیده می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۶۴۸۴
رفتار های جالب یک امام جمعه

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌ هاشم درباره این تصمیم اظهار کرد: نباید فاصله‌ای بین مردم و مسئولان باشد و همه باید یکی‌شدن و یکسان‌بودن را حس کنند.

وی با تاکید به این‌که مسئولان و مردم همه در کنار هستیم و هیچ تفاوتی بین اینها وجود ندارد، گفت: در شکل ظاهری هم این نرده‌ها زیبا به نظر نمی‌رسید و خط‌کشی را تداعی می‌کرد که به ذوق می‌زد.

رویکرد و رفتار مردمی حجت‌الاسلام آل‌هاشم در سال‌جاری پس از انتصاب مورد توجه مردم و رسانه‌ها قرار گرفته است.تجلیل از نخبگان در نماز جمعه و پیگیری مسائل خبرنگاران، تردد در شهر با وسایل نقلیه عمومی در زمان آلودگی هوای تبریز، بازدید از دانشگاه و صرف غذا با دانشجویان در سلف دانشگاه و حضور در بازی تراکتورسازی و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز برخی رفتارهای این امام جمعه است که بشدت مورد استقبال مردم، رسانه‌ها و فضای مجازی قرار گرفته است.

آل‌هاشم 55 ساله و فرزند روحانی معروف و بنام تبریزی، آیت‌الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم است. وی 11 خرداد امسال با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی منصوب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها