پسر برج‌ساز که در رابطه با مرگ مستاجرش بازداشت شده بود، مدعی شد قتلی رخ نداده و دختر جوان بر اثر مصرف مواد جان باخته است.
کد خبر: ۱۱۱۶۴۸۲
راز مرگ دختر معتاد در سینه جوان برج‌ساز

به گزارش جام‌جم، 9 آذر امسال جسد دختری جوان در روستایی در اطراف ایوانکی استان سمنان در کانال لوله گاز روستا کشف شد.

در جریان تحقیقات پلیسی پدر او که ساکن تهران بود شناسایی و با تحقیق از وی معلوم شد دخترش تنها زندگی می‌کرده و نمی‌داند او چطور فوت شده و مرگ وی مشکوک است.

در مرحله بعدی تحقیقات، ماموران ردپای مردی جوان را در این پرونده به دست آوردند که صاحبخانه پیشین دختر فوت شده بود. او دو هفته پیش در تهران دستگیر شده و مدعی بود در مرگ او نقشی نداشته است.

پسر جوان دوباره مورد تحقیقات قضایی قرار گرفت و این بار مدعی شد دختر جوان چند روزی در خانه اش مهمان بوده و بعد رفته و دیگر از او خبری نداشته است . این در حالی بود که پدر دختر فوت شده نیز با حضور در دادسرای جنایی تهران شکایتی را مطر ح کرد.

وی به بازپرس جنایی گفت: همسرم که فوت کرد میان من و دخترم اختلاف‌هایی رخ داد و او حاضر به زندگی کردن با من نبود. به همین خاطر از من جدا شد و به تنهایی در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کرد. من بازنشسته‌ام و دو میلیون تومان ماهانه به حسابش واریز می‌کردم تا هزینه زندگی‌اش را تامین کند و کرایه خانه‌اش را بدهد. چند ماه پیش در تماس تلفنی دخترم متوجه شدم او معتاد شده و به خاطر اعتیاد و صدورچک بلامحل بازداشت شده است. بدهی‌اش را پرداخت کردم و با ضمانت، او آزاد شد. دیگر از او خبری نداشتم تا این که در تماس پلیس متوجه مرگ او شدم.

تنها مظنون پرونده دیروز برای ادامه تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در جریان تحقیقات قضایی گفت: من در کار ساخت و ساز ساختمان هستم. وضع مالی‌ام خوب است، اما معتاد به شیشه‌ام. چند آپارتمان دیگر هم دارم که یکی از آنها را که در محله آهنگ بود به دختر فوت شده برای چهار ماه اجاره دادم. چند دستگاه خودروی بنز و خودروی مدل بالا هم دارم. او خانه‌ام را با پیش‌پرداخت دو میلیون تومان و پرداخت ماهانه 400 هزارتومان اجاره کرده بود. مدتی هم با هم دوست شده بودیم. او مثل من معتاد بود.

وی افزود: بعداز آن به خاطر مواد و صدور چک بلامحل به زندان افتاد و من خانه را تحویل گرفتم. یک ماه بعد که از زندان بیرون آمد دوباره به من زنگ زد و خواست اجازه دهم برای مدتی در خانه‌ام بماند. قبول کردم و کلیدم را به همسایه داده و خواستم به او بدهد.

متهم جوان ادامه داد: روز اول که برای سرکشی به خانه‌ام رفتم او در خواب بود. گمان کردم خوابیده و آنجا را ترک کردم. شب دوم که بازگشتم، دیدم او مرده و نفس نمی‌کشد‌. وسایل مصرف مواد هم کنارش بود. از ترس آن وسایل را در سطل زباله انداختم. دو ساعتی کنار جسد بودم. می‌ترسیدم به کسی حرفی بزنم تا این که جسد را داخل پتو گذاشته و با انداختن در صندوق عقب خودروی بنزم به روستایی در اطراف ایوانکی سمنان بردم و بعد متواری شدم. او خودش موادمصرف کرده و فوت شده است.

با توجه به اظهارات جدید متهم، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و ماموران احتمال می‌دهند این مرد در مرگ دختر جوان نقش داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها