بازیکن قدیمی، با تجربه و البته پا به سن گذاشته مدت هاست نیمکت نشین است. او خود را خوشحال نشان می دهد، سعی می کند از هم تیمی هایش حمایت کند و سعی می کند روی نیمکت چهره ای در هم رفته و نگران نداشته باشد.
کد خبر: ۱۱۱۶۱۴۴
ردپای «بستنی» در نیمکت نشین شدن یک ستاره / ساخت و پاخت آقای سرمربی با فوتبالیست پا به سن گذاشته

به گزارش جام جم آنلاین ، اما ماجرا می تواند چیز دیگری هم باشد. بالاخره همیشه باید ظاهر را حفظ کرد. نمی تواند که به شکل کاملا واضحی ناراحتی اش را نشان دهد و از اینکه یک جوان جایگاهش را گرفته ناراحتی خود را بروز دهد، همیشه باید با سیاست و با تدبیر عمل کرد.

وقتی ستاره تازه نفس یک تیم لیگ برتری ناگهان نیمکت نشین شد ابتدا تعجب کردیم که چرا باید سرمربی، آن بازیکن پا به سن گذاشته را ناگهان به ترکیب برگرداند و ستاره جوان را نیمکت نشین کند.

عده ای گفتند که این ستاره جوان دچار حاشیه و غرور شده و آقای سرمربی برای اینکه او را تنبیه کند چنین تصمیمی را گرفته است اما بعدا متوجه شدیم پای جریان هایی وسط است، جریان هایی که دوستان رسانه ای نیز ممکن به آن کمک کرده باشند.

بر اساس گزارش خبرگزاری مهر برند یک نوع «بستنی» عامل اصلی بازگشت این ستاره پا به سن گذاشته به ترکیب تیم معرفی شده است. این بازیکن پا به سن گذاشته با این نوع برند بستنی قرارداد تبلیغاتی دارد، قراردادی که خبرگزاری مهر مدعی شده بیش از یک میلیارد تومان ارزش دارد. اگر نیمکت نشینی این فوتبالیست با تجربه ادامه می یافت قرارداد روی هوا می رفت و به همین راحتی پول میلیاردی از دست می رفت. برای همین او طی روندی که نمیدانیم دقیقا چیست به ترکیب بازمی گردد. اما سرمربی تیم چگونه رضایت داد؟ باز هم احتمال می رود توافقی بین این نیمکت نشین و سرمربی حاصل شده باشد، قراردادی که شاید حاکی از منتفع شدن آقای سرمربی باشد. به همین راحتی ستاره جوانی که می تواند در جام جهانی هم فیکس باشد ناگهان روی نیمکت می رود.

البته در این میان حمایت های رسانه ای هم از همان فوتبالیست پا به سن گذاشته وجود دارد، همان هایی که در زمان نیمکت نشینی این فوتبالیست مدام از او تعریف و تمجید کردند که چقدر صبور است و چقدر مناعت طبع دارد و از این دست تعریف و تمجیدها. باید دید که بستنی چه بلایی سر آینده ستاره جوان می آورد....

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها