موبایل اقتصادی «آریستو 2» کمپانی ال جی امروز به صورت رسمی معرفی شد. این اسمارت فون که هفته گذشته شاهد انتشار ویدئوی جعبه گشایی آن در یوتیوب بودیم، شباهت زیادی به نسخه قبلی خود دارد که سال گذشته معرفی شده بود.
کد خبر: ۱۱۱۵۸۰۴
موبایل اقتصادی ال جی آریستو 2 به صورت رسمی معرفی شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، آریستو 2 از یک نمایشگر 5 اینچی بار رزولوشن 1280 در 720 پیکسل، چیپست اسنپدراگون 425 با چهار هسته پردازشی و فرکانس 1.4 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظی داخلی برخوردار است که امکان ارتقای آن از طریق کارت حافظه نیز وجود دارد.

در پنل پشتی این موبایل دوربینی 13 مگاپیکسلی به چشم می خورد که برای یک موبایل اقتصادی یک مزیت محسوب می شود. دوربین سلفی نیز به سنسوری 5 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و HDR مجهز شده است.

ال جی این موبایل را با اندروید نوقا عرضه کرده و از تعبیه ویژگی‌هایی همچون شارژ سریع و USB C در آن صرف نظر کرده است.


وظیفه تامین انرژی برعهده یک باتری 2140 میلی آمپر ساعتی قرار دارد که به گفته کمپانی سازنده امکان 17 ساعت مکالمه را فراهم می کند و توسط کاربر هم قابل تعویض است.

از دیگر قابلیت های آریستو 2 می توان به سنسور اثر انگشت در پنل پشتی اشاره کرد، با این حال این موبایل از بدنه یکپارچه برخودار نیست و به همین خاطر قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را ندارد.

آریستو 2 در حالت عادی 139 دلار قیمت دارد اما از آنجایی که توسط اپراتور MetroPCS عرضه شده کاربران برای خرید آن تنها 59 دلار پرداخت می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها