معاونت حقوقی نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از شهرداری تهران به دلیل ارائه گزارش‌های غیر واقعی درباره عقد قرارداد میلیاردی با ناجا در زمان انتخابات ریاست جمهوری شکایت کرد.
کد خبر: ۱۱۱۵۵۷۳
شکایت نیروی انتظامی از شهرداری تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، در متن این اطلاعیه آمده است: با استناد به گزارش شهردار تهران در جلسه علنی شورای شهر و ارایه گزارش غیر واقعی مبنی بر عقد قرار داد میلیاردی شهرداری با یکی از واحدهای ناجا در زمان انتخابات ریاست جمهوری که روزنامه‌ها با تیر اختلاس جدید شهرداری و ناجا در زمان انتخابات از آن نام بردند، معاونت حقوقی ناجا از شهرداری تهران برای ارایه این گزارش بدون مستندات قانونی اعلام شکایت کرد.

اگرچه مرکز روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تهران بعدازظهر‌‌ همان روز با ارسال خبری، این تیتر را شیطنت رسانه‌ها برشمرد و به صورت مبهم این ادعا را رد کرد، اما با رایزنی‌های معاونت حقوقی ناجا از ارسال مدارک و مستنداتی که شهردار آن را اعلام کرده بود ، سر باز زد.

معاونت حقوقی در این خصوص ناجا در این خصوص گفت: انتظار می‌رود شهردار تهران صرف شنیده‌ها و گزارشات تصمیم نگیرد و تا دلیل و مدرک متقنی در دست ندارد، نسبت به اعلام موضوع اقدام ننموده و موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم نیاورد. طبیعی است پلیس تهران تمام تلاش خود را برای انجام ماموریت‌های مشترک با شهرداری تهران به کار می‌بندد و حتما در سایه همفکری و همدلی با یکدیگر می‌توان خدمات بهتر و بیشتری را به شهروندان عزیز ارایه نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها