وزیر ارتباطات گفت: پیرو حواشی مطرح شده در خصوص فعالیت یکی از شرکتهای مربوط به سازمان تامین اجتماعی در واردات گوشی تلفن همراه، مراتب مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۱۵۵۰۵
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، محمدجواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پیرو حواشی مطرح شده در خصوص فعالیت یکی از شرکتهای مربوط به سازمان تامین اجتماعی در واردات گوشی تلفن همراه، مراتب مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اعلام نتایج حاصل از بررسی انجام شده گفت: شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی دولتی نیست و سهام آن متعلق به بازنشستگان تامین اجتماعی است.

وزیر ارتباطات کل ثبت سفارش سال جاری این شرکت را ۷ هزار و ۳۷۸ عدد دستگاه آیفون عنوان کرد و افزود: این درحالی است که کل ثبت سفارش گوشی آیفون برای همه شرکتها ۳۰۴ هزار و ۶۱۴ عدد بوده است.

جهرمی خاطرنشان کرد: به عبارتی کمتر از ۲.۵ درصد کل آیفونها را این شرکت ثبت سفارش کرده که البته لزوما منجر به ترخیص هم نشده است.

وی افزود: کل ثبت سفارش گوشی در سال جاری هم حدود ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار عدد بود که ثبت سفارش این شرکت زیر یک پانصدم کل ثبت سفارشها است.

به گفته وزیر ارتباطات، این شرکت در ابتدای سال و قبل از آغاز دولت دوازدهم، مجوز واردات و نمایندگی فروش را از سوی وزارت صمت دریافت کرده است.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها