رئیس جمهور سوریه در جریان دیدار با رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران به عملیات ارتش ترکیه در عفرین سوریه واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۱۱۵۲۳۲
واکنش بشار اسد به عملیات ارتش ترکیه در عفرین

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، بشار اسد به عملیات ارتش ترکیه موسوم به شاخه زیتون در عفرین واکنش نشان داد.

رئیس جمهور سوریه گفت: تجاوز ددمنشانه ترکیه به شهر عفرین سوریه جدای از سیاست رژیم ترکیه از روز نخست بحران سوریه که بر اساس حمایت از تروریسم و گروههای مختلف تروریسم استوار بوده است، نیست.

وی که در دیدار با کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران و هیات همراهش سخن می گفت افزود: غلبه بر تروریسم در سوریه و عراق و پایداری ایران در موضوع هسته ای، طرحی که برای منطقه با هدف تجزیه کشورها و نقض حاکمیت و سیطره بر تصمیم مستقل آنها طراحی شده بود را به شکست کشاند.

رئیس جمهور سوریه به حمایت ایران از سوریه در همه زمینه ها به ویژه مبارزه با تروریسم که در موفقیت های به دست آمده ارتش سوریه ضد تروریستها نقش به سزایی ایفا کرد اشاره کرد.

خرازی نیز به بشار اسد رئیس جمهور سوریه و ملت این کشور، پیروزی های متوالی ضد تروریستها که آخرین آن بازپس گیری فرودگاه ابوالظهور بود را تبریک گفت و ابراز اطمینان کرد که این پیروزی ها با دستاوردهای بیشتری در زمینه های نظامی و سیاسی همراه باشد.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران بر اهمیت ادامه تبادل دیدگاهها و همکاری محکم میان سوریه و ایران برای مقابله با توطئه های خارجی تاکید کرد و گفت: انسجام سوری-ایرانی نقش مثبتی در این زمینه ایفا کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها