شاید شما هم در هنگام خرید خودرو در بین سری ها و مدل های شرکت خاصی تردید داشته باشید.
کد خبر: ۱۱۱۴۷۲۱
بررسی قیمت و مشخصات فنی بی ام و X6

برخی ملاک انتخاب را قیمت در نظر می گیرند و برخی دیگر علاوه بر قیمت آتیم های دیگری همچون آپشن ها، قابلیت ها و امکانات و همچنین بخش های فنی، قدرت و توان خودرو را در نظر دارند بنابراین نیاز است تا قبل از هر تصمیم و انتخابی، اطلاعات کافی در خصوص آن خودرو داشته باشیم.

در این مقاله سعی نموده ایم بررسی کاملی روی بی ام دبلیو x6 یا همان سلطان جاده ها داشته باشیم.

مشخصات فنی بی ام و X6


خودروی بی ام وی X6 در کلاس شاسی بلندها قرار دارد و از لحاظ ظاهری بخش جلوی خودرو شباهت زیادی به بی ام و X5 دارد.

از مشخصات فنی این خودرو بسیار زیبا می توان به گیریبکس 8 دنده اتوماتیک استیپ ترونیک اشاره کرد، البته از خصوصیات ویژه گریبکس این مدل امکان تعویض آن از روی فرمان است.

نوع دیفرانسیل موجود به صورت 2 دیفرانسیل و با حجم موتوری 4395 سی سی. بی ام و X6 جزء خودرو های 8 سیلندر و با تعداد 32 سوپاپ است.

از دیگر مشخصات فنی بی ام و X6 می توان به قدرت 407/5500 اسب بخار در دقیقه با میزان گشتاور 600/1750 نیوتن متر در دقیقه اشاره کرد.

حداکثر سرعت خودروی بی ام و 250 کیلومتر در ساعت تعریف شده است که مورد بسیار مناسبی برای افرادی که جنون و عشق سرعت دارند می باشد، البته هیچ وقت توصیه نمی شود از سرعت مجاز تجاوز کنید، حتی اگر خودرو شما از مدل های بی ام و باشد!

شتاب صفر تا صد این خودرو 5.4 ثانیه با مصرف سوخت 12.5 لیتر در 100 کیلومتر است. حجم ذخیره سازی مخزن و باک خودرو بی ام و X6، 85 لیتر است و با توجه به میزان حجم مصرف سوخت این خودرو شما با یک بار سوخت گیری می توانید بیش از شش صد کیلومتر را با خیال راحت طی کنید.

آپشن های بی ام و x6

از مشخصات فنی این خودرو بسیار زیبا و باکلاس که بگذریم، بد نیست که به امکانات و آپشن های بی ام و X6 هم اشاره ای داشته باشیم.

یکی از امکانات بسیار خوب این خودرو، وجود ایربگ در قسمت راننده، سرنشین ها، قسمت های جانبی و پرده ای خودرو می باشد، که این امر نشانگر اهمیت دادن شرکت تولید کننده به سلامت مصرف کننده گان در هنگام بروز تصادفات است که در بسیاری از مواردی که تصادف رخ می دهد وجود این ایربگ ها بسیار حیاتی و نجات بخش هستند.

سیستم ترم و کنترل، بخش مهم دیگری هست که در مدیریت تصادفات و خطرات نقش بسیار مهی را دارد. سیستم ترمز و کنترل بی ام و X6 در جلو و عقب به صورت دیسکی خنک شونده به صورت ABS – CBC – DTC – DSC و با توجه به آخرین تکنولوژی روز دنیاست.

از دیگر امکانات خودرو سیستم تهویه هوا به صورت قابلیت تنظیم دوگانه درجه حرارت و یا تنظیم به صورت چهارگانه و سفارشی می باشد.

صندلی خودرو به صورت کاملا برقی و دارای گرمکن، شیشه های خودرو به صورت برقی با آینه های برقی، دارای گرمکن با امکان تاشوندگی برقی با وجود داشتن حافظه سفارشی، از جمله دیگر آپشن ها و امکانات بی ام و X6 است.

داشتن چراغ های مناسب برای دید در شب یکی دیگر از ملزومات و نیازهای مهم در یک خودرو به شمار می رود. در خودرو های بی ام و مدل X6 چراغ ها به صورت زنون و با روشن و خاموش شدن کاملا اتوماتیک هم درجلو و هم در عقب و داشتن LED مه شکن در جلو و همچنین امکان چرخش نور در پیچ ها را با سیستم شستشو سفارشی جایی برای کمبود امکانات وجود ندارد.

از سایر امکانات دیگر در این خودرو بسیار لوکس که می توانیم به آن اشاره کنیم، می توان به وجود سنسور باران، سنسور پارک، سیستم تنظیم ارتفاع، وجود دوربین عقب سانروف که بسیار در حین پارک خودرو کاربرد دارد و امکانات دیگری همچون کروز کنترل هوشمند، سانروف دو تیکه و همچنین امکان به نمایش در آوردن به صورت پرده نمایش اطلاعات بر روی شیشه جلو به صورت سفارشی اشاره کرد.

شاید در وهله اول قیمت بی ام و X6، در مقایسه با قیمت بی ام و x5 و قیمت بی ام و X4 بسیار بالا به نظر برسد، اما وقتی که امکانات و مشخصات این خودرو و در کل مدل های مختلف خودرو های بی ام و را با نمونه های مشابه شرکت های دیگر مقایسه می کنیم، به نسبت خدمات از قیمت بسیار پایینی برخوردار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها