انتشار اخبار مربوط به نیمکت شدن حسین حسینی در دیدار با پدیده و قرار گرفتن درون دروازه با واکنش شدید هواداران استقلال روبرو شد. البته حسینی هم رفتار عجیبی از خود نشان داد.
کد خبر: ۱۱۱۴۳۶۰
اتفاق عجیب در استقلال ؛ از فیکس شدن رحمتی تا گرد و خاک اینستاگرامی حسینی

به گزارش جام جم آنلاین ، شفر تصمیم گرفته در بازی فردا مقابل پدیده از رحمتی درون دروازه استفاده کند. اگر چه گفته شد که آماده ساختن رحمتی برای جام حذفی دلیل اصلی تصمیم سرمربی استقلال است اما این خبر هم به گوش رسید که تهدید رحمتی مبنی بر جدایی از استقلال باعث شده که شفر با پیشنهاد بازی دادن به او، یکی از کاپیتان های تیمش را راضی به ماندن کند. نیمکت نشینی احتمالی حسینی البته واکنش های زیادی را در پی داشته و شاید باعث تغییر در تصمیم شفر شود. خبرآنلاین درباره این موضوع نوشته:" گلر جوان استقلال برای چند ساعتی همه استقلالی‌ها را آنفالو و بعد دوباره فالو کرد. از طرفی عده کثیری از هواداران نیز به صفحه شفر هجوم بردند و از او فیکس ماندن حسینی را خواستند. جالب اینجاست که شفر نیز حساسیت زیادی روی فضایی مثل اینستاگرام دارد و کامنت‌ها تاثیر زیادی روی تصمیمات او دارند. به همین دلیل اصلا بعید نیست که او از تصمیمش برای نیمکت‌نشینی حسینی منصرف شود."

در این میان روزنامه پیروزی هم امروز کنایه سنگینی به رحمتی زده است. این روزنامه که شایعات درباره نقش تهدید رحمتی مبنی بر جدایی در بازگشت او به ترکیب را شنیده، روی جلد امروز خود خبر کار کردن 2 پیشکسوت پرسپولیسی در اسنپ را کار کرده و نوشته آنها مثل کاپیتان سید اهل سرخم کردن و زد و بند نیستند. باید دید رحمتی چه واکنشی به این تیتر نشان خواهد داد و آیا او و همچنین باشگاه استقلال از روزنامه پیروزی شکایت خواهند کرد یا نه؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها