از کمپانی برادران وارنر خبر می‌رسد که جیک گیلنهال قرار است جایگزین بن افلک در مجموعه فیلم «بتمن» شود. منابع نزدیک به این کمپانی به خبرنگاران گفته‌اند، گیلنهال برای امضای قراداد بازی در نقش بتمن مذاکره را آغاز کرده است.
کد خبر: ۱۱۱۴۲۰۶
«بتمن» جدید سینما

به گفته همین منابع، مذاکره دو طرف به نتایج مثبتی رسیده و مدیران کمپانی برادران وارنر همین روزها به صورت رسمی نام گیلنهال را به عنوان بتمن تازه سینما اعلام خواهند کرد.

این صحبتها در شرایطی به شایعه داغ هنری تبدیل شده که بن افلک هنوز قرارداد همکاری با پروژه بتمن را دارد. البته مشخص نیست او قرارداد بازی در چند فیلم بتمنی دیگر کمپانی را دارد. به همین دلیل شنیده میشود مدیران کمپانی برادران وارنر در حال صحبت و مذاکره با افلک هم هستند تا رضایت او را برای کنارهگیری از این مجموعه فیلم، جلب کنند. گفته میشود تا چند هفته دیگر، کنارهگیری افلک و پیوستن گیلنهال به پروژه بتمن قطعی خواهد شد.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، بتمن جدید با بازی گیلنهال یک سه گانه خواهد بود. به احتمال بسیار زیاد، امر کارگردانی اولین قسمت آن را مت ریوز به عهده خواهد داشت.

او چند هفته قبل خبر از آماده شدن فیلمنامه فیلم داد وگفت تهیهکنندگانش داستان بسیار خوبی برای آن پیدا کردهاند. تا قبل از این، قرار بود بن افلک در کنار بازی در نقش کاراکتر بتمن، نویسنده فیلمنامه و کارگردان قسمتهای تازه آن هم باشد.

نزدیکان کمپانی برادران وارنر میگویند، کلید فیلمبرداری قسمت تازه این مجموعه اکشن ابرقهرمانانه و کمیک استریپی، اوایل فصل تابستان سال جاری میلادی زده خواهد شد. کل صحنههای فیلم در شهر نیویورک فیلمبرداری میشود و برای تولید آن، هزینهای 110 میلیون دلاری صرف خواهد شد. این اولین بار است که جیک گیلنهال در برابر دوربین سینما در نقش یک ابرقهرمان ظاهر میشود.

کیکاووس زیاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها