قرارداد مجتبی جباری با استقلال یک طرفه فسخ شد. این باشگاه در قرارداد او بندی گنجانده بود که شماره 8 از آن خبر نداشت. او بعدها وقتی این موضوع را فهمید که دیر شده بود. حالا جباری در این باره و حضور شفرد سرمربی تیم در خانه اش توضیحاتی داده است.
کد خبر: ۱۱۱۳۹۰۴
چرا شفرد به خانه مجتبی جباری رفت؟

به گزارش جام جم آنلاین، مجتبی جباری با تایید حضور سرمربی آبی های پایتخت در خانه اش گفته است: کاملا درست است. ایشان با من حرف زد و به منزلم دعوتش کردم که آمد و جلسه گذاشتیم. خیلی حرفها زدیم. حرفهای مثبتی بود و من متوجه شدم ایشان چقدر آدم با شخصیتی است و شرایط را درک کرده است. جالب است که ایشان یکسری سوالات از من پرسید و اطلاعات خواست چون میگفت اگر از من بپرسند نمیدانم باید چه بگویم. من هم حرف هایم را زدم. در کل توجهی که ایشان نشان داد را، مربیان قبلی نشان ندادند.

او تاکید کرده است: به هر حال این مساله را پیگیری میکنم و از حقم نمیگذرم. باید از هواداران هم تشکر کنم که در این مدت همه جوره به من لطف داشتند. متاسفانه رفتار مدیران باشگاه خوب نبود. خیلی جالب است که در جلسه کمیته تعیین وضعیت گفته بودند خود جباری در تمرینات شرکت نکرده است، در حالی که به من گفتند شما در تمرینات شرکت نکنید. قطعا چنین رفتاری با من برای آقایان تبعات خواهد داشت.

مشروح این گفت و گو را می توانید در بخش جام ورزشی روزنامه جام جم صفحه 18 بخوانید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها