خبرهای داغ نیمه اول سال 2018 به کمپانی های سامسونگ و ال جی تعلق دارد، چرا که این دو کمپانی کره‌ای طی سه ماه آینده از گوشی های پرچمدار خود با نام های گلکسی اس 9 و ال جی جی 7 رونمایی می کنند. اینطور که به نظر می رسد، امسال ال جی خود را برای یک رقابت تنگاتنگ با سامسونگ آماده کرده است و در ماه آپریل LG G7 را روانه بازار می‌کند. شایع شده جی 7 با تراشه‌ی اسنپدراگون 845 و نمایشگری بدون حاشیه با نسبت 18.9 همراه خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۱۳۲۸۸
تصویر رندرشده‌ ال جی جی 7 فاش شد؛ دوربین دوگانه سلفی و نمایشگر بدون حاشیه

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، سال گذشته جی 6 شانس این را نیاورد تا به تراشه‌ی اسنپدراگون 835 مجهز شود و ال جی مجبور شد این گوشی را با اسنپدراگون 821 روانه بازار کند. از همین رو اگر جی 7 با اسنپدراگون 845 عرضه شود شانس رقابت با اس 9 را خواهد داشت. با این حال شایعات دیگری نیز وجود دارد مبنی بر اینکه امسال نیز مانند سال گذشته تمامی تراشه‌های اسنپدراگون 845 در اس 9 به کار گرفته می شود و کمپانی ال جی باز هم مجبور به استفاده از نسل قدیمی سیلیکون کوالکام، یعنی اسنپ 835 خواهد بود!

روز گذشته تصویری از پرچمدار ال جی منتشر شد که نشان می دهد این گوشی دارای دوربین دوگانه سلفی می‌باشد و نمایشگر آن نیز با کمترین حاشیه ممکن همراه شده است.

انتظار می رود که ال جی جی 7 در میانه ماه مارس سال جاری معرفی شده و با تاخیر یک ماهه و در ماه آپریل روانه بازار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها