گوشی های میان رده سری گلکسی (Galaxy On) آن سامسونگ به صورت گسترده ای عرضه شده اند و تقریباً در تمامی مناطق جهان می توان به این مدل ها دسترسی داشت. این طور که به نظر می رسد این روند در مورد گوشی جدید این سری با نام گلکسی آن 7 پرایم (2018) نیز ادامه خواهد داشت؛ محصولی که البته هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است.
کد خبر: ۱۱۱۳۲۷۴
گلکسی آن 7 پرایم (2018) در وب سایت GFXBench رؤیت شد + ( عکس و مشخصات)

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، به تازگی گلکسی آن 7 پرایم (2018) در وب سایت GFXBench مشاهده شده و از همین رو برخی اطلاعات و مشخصات سخت افزاری آن به بیرون درز کرده که در ادامه ملاحظه خواهید کرد. بر اساس آنچه که نتایج این بنچمارک نشان می دهد، تقریباً واضح است که گلکسی آن 7 پرایم (2018) نسبت به مدل قبلی گلکسی آن 7 پرایم که در برخی بازارها با نام گلکسی جی 7 پرایم (Galaxy J7 Prime) شناخته می شد، پیشرفته هایی جزئی خواهد داشت.

ظاهراً این گوشی هوشمند جدید مجهز به صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویری 1080p بوده و چیپ پردازشی به کار رفته در آن نیز از نوع اگزینوس 7870 با هشت هسته پردازشی خواهد بود. به علاوه، 3 گیگابایت حافظه رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای گلکسی آن 7 پرایم (2018) در نظر گرفته شده که به عنوان یک گوشی میان رده چندان هم بد نیست. دوربین 13 مگاپیکسلی تعبیه شده در پشت بدنه نیز نسبت به مدل پیشین تفاوتی نداشته و یکسان به نظر می رسد.

البته گلکسی آن 7 پرایم (2018) در جلوی بدنه مجهز به یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی خواهد بود که در مقایسه با دوربین 8 مگاپیکسلی مدل قبل، پیشرفته ای قابل ملاحظه داشته است. در انتها باید اشاره کنیم که این محصول به صورت پیش فرض مجهز به نسخه 7.1.1 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا خواهد بود و این در حالی است که نسل قبلی این گوشی با اندروید مارشمالو راهی بازار شده بود. البته سامسونگ وعده داده که در آینده ای نزدیک، به‌روزرسانی اندروید نوقا را برای مدل پیشین نیز عرضه خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها