رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی

دستگیری جوان 28 ساله اراکی به جرم اخاذی با وعده ازدواج در اراک

زن شیادی که تحت عنوان خواستگار مرد در فضای مجازی از بانوان کلاهبرداری می‌کرد، در تحقیقات پلیس شهرستان آشتیان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۱۲۵۸۴
خواستگار زنان یک زن بود!

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان گفت: چند روز قبل خانمی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس شهرستان مراجعه کرد و درخواست پیگیری یک مورد کلاهبرداری و اخاذی از او در فضای مجازی را خواستار شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده، شاکی پرونده اظهار داشت که مدتی قبل با خانمی آشنا شدم و او جوانی را برای ازدواج به او معرفی کرد و شماره تلفنی از خواستگار مرد در اختیارم قرار داد. مدتی از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی با هم در ارتباط بودیم تا اینکه بعد از گذشت مدتی از آشنایی، فرد خواستگار با عناوین مختلف، مبالغی وجه نقد از من دریافت کرد و الان مدتی است با توجه به اینکه تعدادی از تصاویر خصوصی ام در اختیارش است، قصد اخاذی از من را دارد.

به گفته سرهنگ محمدعلی گودرزی، با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، سرانجام فرد کلاهبردار شناسایی و در منزلش دستگیر و مشخص شد که این فرد خانمی است که شماره تلفن فرد خواستگار را در اختیار متهم پرونده قرارداده است و در این مدت تحت عنوان مرد خواستگار با شاکی پرونده در شبکه اجتماعی ارتباط داشته و از این طریق از او کلاهبرداری و اخاذی می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان افزود: در مراحل بازجویی‌های تکمیلی، متهم دستگیر شده به دو مورد دیگر کلاهبرداری به این روش از بانوان به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها