وزیر امور خارجه کشورمان در نشست مشترک با وزرای خارجه فرانسه، آلمان و انگلیس و نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر اجرای برجام در شرایط کنونی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۱۲۱۹۷
تاکید ظریف بر اجرای برجام / رایزنی دوجانبه با وزیران خارجه تروئیکای اروپا

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، نشست مشترک وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزرای خارجه فرانسه، آلمان و انگلستان ظهر امروز در مقر اتحادیه اروپا در بروکسل برگزار شد.

در این نشست، طرفین در خصوص اقدامات لازم در شرایط کنونی به منظور تداوم اجرا و پای بندی همه طرف های برجام گفتگو و تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این نشست بر اهمیت تعهد همه طرف ها، بویژه اتحادیه اروپا و کشورهای اروپایی بر اجرای برجام در شرایط کنونی تاکید کرد.

فدریکا موگرینی ، هماهنگ کننده کمیسیون برجام و وزرای خارجه فرانسه، آلمان و انگلستان در این جلسه بطور مشترک، بر تعهد اروپا و دولت های خود بر اجرای برجام به عنوان یک دستاورد منحصر به فرد دیپلماسی چند جانبه تاکید کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین به طور جداگانه با وزرای امور خارجه کشورهای انگلستان ، آلمان و خانم موگرینی، نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا ملاقات و در خصوص مسایل مورد علاقه گفتگو و تبادل نظر کرد.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها