کمپانی والت دیزنی بعد از موفقیت کلان مالی خود در سال 2017، به‌دنبال جذب تعداد بیشتری از فیلمسازان برجسته است. در یک اقدام تازه، این کمپانی از ریدلی اسکات دعوت به همکاری کرده است. فیلمساز انگلیسی تبار سینما که متخصص ساخت اکشن‌های علمی تخیلی و ترسناک است، برای کمپانی دیزنی «حماسه مرلین» را کارگردانی می‌کند.
کد خبر: ۱۱۱۲۰۷۹
همکاری «حماسی» اسکات با کمپانی دیزنی!

نزدیکان به کمپانی دیزنی میگویند اسکات در مراحل پایانی مذاکرات است و بزودی قرارداد کارگردانی فیلم را امضا میکند. این مذاکرات در شرایطی انجام میشود که هنوز فیلمنامه کاملی در اختیار مدیران کمپانی دیزنی نیست! این کمپانی از فیلیپ بوینز دعوت کرده تا کار نگارش فیلمنامه را انجام دهد.

بوینز قبل از فیلمنامههای «هابیت»ها، مجموعه اکشن فانتزی «ارباب حلقهها» را نوشته است. اما ریدلی اسکات با داستان و حال و هوای فیلمنامه کاملا آشناست!

به نوشته نشریه ورایتی، فیلمنامه اقتباسی حماسه مرلین با نگاهی به داستان مجموعه کتاب پرخواننده تی آ بارون به همین نام نوشته میشود. خط اصلی داستان این مجموعه کتاب در باره پسر بچه کوچکی است که تغییر شکل داده و به بزرگترین جادوگر دوران تبدیل میشود.

این جادوگر با نام مرلین شناخته میشود. با توجه به چند جلدی بودن داستان بارون، میتوان منتظر تولید حماسه مرلین به صورت یک مجموعه فیلم دنباله دار بود. با آن که هنوز قراردادی بین کمپانی والت دیزنی و ریدلی اسکات امضا نشده، اما گفته میشود فیلم بعدی این فیلمساز در مقام کارگردان حماسه مرلین خواهد بود. این درحالی است که در چند ماه اخیر، خبرهایی شنیده شده که اسکات قرار است یکی دو فیلم علمی تخیلی را کارگردانی کند. کمپانی دیزنی برای تولید حماسه مرلین، حدود 90 میلیون دلار هزینه خواهد کرد. به احتمال زیاد، کلید فیلمبرداری فیلم اواخر فصل تابستان پیش رو زده میشود.

کیکاوس زیاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها