به تازگی قسمت هایی از فیلم «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان که فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» را در پرونده کاری خود دارد در شبکه های مجازی منتشر شده که واکنش تند مردم شهر سوسنگرد را به دنبال داشته است.
کد خبر: ۱۱۱۱۷۷۵
واکنش کارگردان «لاتاری» به ادعای توهین به مردم سوسنگرد + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، محمدحسین مهدویان کارگردان این فیلم در واکنش به حواشی اخیر سکانسی از فیلم جدیدش با انتشار عکسی از مردم سوسنگرد در دوران جنگ ایران و عراق نوشت:

پخش نسخه‌ی ناقص و غیرآماده‌ی سکانسی از فیلم سینمایی《لاتاری》 باعث سوءتفاهم در جمعی از شهروندان شهر مقاوم و قهرمان سوسنگرد شد و این تلقی پیش آمد که خدای ناکرده گروه سازنده قصد بی‌احترامی داشته‌اند. فیلم 《لاتاری》 درباره‌ی غیرت ایرانی است. غیرت همه‌ی ایرانی‌ها. غیرت و ناموس‌پرستی مردان عرب چنان آشکار و پیداست که کسی نمی‌تواند منکر آن باشد. شما برادران عرب همواره مثال مردانگی و غیرت بوده و هستید. در مقاومت هشت‌ساله‌ی ملت ایران مردان شجاع عرب در پیشانی مبارزه با دشمن بوده‌اند. مادران صبور و پاک‌سرشت شما و همه ایرانیان مایه‌ی افتخار این سرزمین هستند. اگر غیرت، شجاعت و مقاومت دلیرانه‌ی شما نبود، امروز ما در پناه کدام امنیت به فیلم‌سازی و فعالیت هنری می‌پرداختیم. ما خوزستان را همیشه خانه‌ی خود دانسته‌ایم و به خاک و مردم‌اش عشق ورزیده‌ایم. در گروه سازنده‌ی فیلم چندین خوزستانی از عوامل اصلی بوده‌اند. از جمله ابرهیم امینی نویسنده، حمید فرخ‌نژاد و نادر سلیمانی بازیگران فیلم. چطور ممکن است چنین گروهی حتا فکر توهین به برادران و خواهران عرب را در سر بپرورانند. یقین بدانید حساسیت و نگرانی شما از نگاه گروه سازنده‌ی 《لاتاری》 پنهان نبوده است و به حتم تماشای نسخه‌ی نهایی فیلم نگرانی شما را برطرف خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها