پرونده مرد میانسالی که در جریان انتقام‌جویی از مردی در یکی از بوستان‌های تهران، 14 زن و کودک را قربانی اسیدپاشی کرده بود، برای محاکمه به دادگاه ارسال شد.
کد خبر: ۱۱۱۱۳۶۳
محاکمه مرد اسیدپاش با شکایت 14 قربانی +عکس

به گزارش جام‌جم، فرشید 43 ساله متهم است 14 زن و کودک را قربانی اسیدپاشی کرده است. او 18 خرداد امسال زمانی که به بوستان فداییان اسلام پایتخت رفته بود با خانواده‌ای که آنجا در حال بازی والیبال بودند، درگیر شده و کارشان به زد وخورد کشید.

او که از این خانواده کینه به دل گرفته بود، از بوستان دور شد و ساعاتی بعد درحالی که ظرف اسیدی به دست داشت، به سمت خودروی آن خانواده رفت تا با پاشیدن اسید آن را تخریب کند که ناگهان ظرف اسید به اطراف پاشیده شد و هفت کودک و هفت زن را مجروح کرد.

او بعد از دستگیری با دستور قاضی دشتبان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران روانه زندان شد. با گذشت هفت ماه از این ماجرا، عامل اسیدپاشی از زندان به شعبه دهم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در جریان آخرین دفاعش گفت: من از کاری که انجام دادم، پشیمانم. فقط به خاطر عصبانیتی که از آن خانواده داشتم، می‌خواستم خودرویشان را تخریب کنم.

پرونده متهم به اتهام اسیدپاشی و ایجاد مصدومیت برای شاکیان پرونده با صدور جلب به دادرسی به دادگاه ارسال شد تا او بزودی محاکمه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها