عروسک گردان «جناب‌خان» در جملات شنیدنی، راز و رمز گفتگو با این عروسک بامزه را تشریح کرد؛ اینکه چگونه با جناب‌خان حرف می‌زند و لباس‌هایش را عوض می‌کند!
کد خبر: ۱۱۱۱۰۶۱
جناب‌خان چگونه به حرف آمد + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ مهدی برقعی عروسک گردان عروسک محبوب جناب‌خان درباره حضورش در برنامه «خندوانه» گفت: درباره عروسک گردانی جناب‌خان تا امروز با من تماسی گرفته نشده است. قطعا اگر قرار بر حضور دوباره «جناب خان» باشد زودتر و اول از همه باید من مطلع شوم که تا امروز با من در این‌باره مذاکره نشده است.

وی درباره تاثیر عروسک جناب‌خان بر مخاطب از طریق برنامه «خندوانه» توضیح داد: مخاطبان با این عروسک همزاد پنداری کرده‌اند چون حرف‌هایی که بیان می‌کند حرف دل مردم است و تاثیر زیادی دارد. جناب‌خان دوست‌داشتنی است به ویژه با صدای محمد بحرانی که هنرمندی نابغه است کار عالی پیش می‌رود.

این عروسک گردان با اشاره به سختی عروسک گردانی به ویژه در عروسک جناب‌خان گفت: عروسک گردانی عروسک جناب‌خان را من و حامد ذبیحی بر عهده داشتیم. هماهنگی من و حامد به عنوان عروسک گردانان یک طرف کار بود و هماهنگی با بحرانی که اصلا دیده نمی شد و از دیالوگ ها مطلع نبودیم در کنار بداهه پردازی این صدا پیشه یک سوی دیگر کار بود. وجود چنین شرایطی نیازمند آمادگی، شناخت دوربین، ارتباط با محیط و آشنایی با فنون است که تجربه بالایی نیاز دارد.

برقعی درباره علاقه خود به جناب‌خان در جملاتی شنیدنی اظهار داشت: من عاشق جناب خان هستم، اصلا به او به عنوان یک عروسک نگاه نمی کنم و نمی توانم او را بدون عروسک گردان ببینم. گاهی با جناب‌خان حرف می زنم و لباس هایش را عوض می کنم. شاید برخی به حرف های من ایراد گرفته، بخندند و بگویند که حرف هایم نمایشی است اما واقعیت این است که من جناب‌خان را با تمام وجود دوست دارم و هیچ عروسکی را تا امروز با این شدت دوست نداشته ام.

وی دوران کار با رامبد جوان را خوب توصیف و تاکید کرد: رامبد جوان هنرمندی بسیار خلاق، باهوش و قابل احترام است که به همه نقاط کار احاطه دارد، وی در کنار ایرج طهماسب از کارگردانانی هستند که عالی کار را کارگردانی می کنند. ارتباط و همکاری که بین من، رامبد جوان، محمد بحرانی و حامد ذبیحی وجود داشت به اندازه‌ای درست و هماهنگ بود که باعث شد جناب خان شکل گرفته و محبوب شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها