عینک هوشمند Vuzix Blade پیش از آغاز نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. اصلی‌ترین ویژگی این عینک هوشمند، قدرت گرفتن از دستیار مجازی آمازون الکسا است، به طوری که می‌توان با صدور فرمان‌های صوتی با آن ارتباط برقرار کرد.
کد خبر: ۱۱۱۰۶۶۵
عینک هوشمند Vuzix Blade به دستیار مجازی الکسا مجهز شده است + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از گجت نیوز،دستیار مجازی آمازون را می‌توان در گستره‌ای از انواع گجت‌ها به کار برد؛ اسپیکرها، خودروها، گوشی های هوشمند، ساعت‌های هوشمند، ربات‌ها، یخچا‌ل‌ها و حتی عینک های هوشمند می‌توانند از این دستیار هوشمند قدرت بگیرند. به نظر قرار است در نمایشگاه CES 2018 گجت‌های زیادی را با پشتیبانی از این دستیار مشاهده کنیم. پیشتر دریافتیم در تلویزیون های 4K جدید هایسنس از دستیار مجازی آمازون الکسا پشتیبانی می‌شود و اکنون اعلام شده آمازون الکسا، در عینک هوشمند Vuzix Blade نیز به کار رفته است.

شرکت Vuzix که سال‌ها است در زمینه ساخت عینک های هوشمند و دیگر گجت‌های هوشمند متصل‌شونده به سر فعالیت می‌کند، تصمیم گرفته جدیدترین محصول خود را به نمایشگاه CES در لاس‌وگاس بیاورد. در گفتگویی که جمعه گذشته بلومبرگ با مدیر عامل این شرکت انجام داد مشخص شد اصلی‌ترین ویژگی عینک هوشمند Vuzix، پشتیبانی از دستیار مجازی الکسا است.

دلیل تعدد دستگاه‌های مجهز به این دستیار هوشمند طی مدت زمان اخیر، ساد‌ه‌تر شدن فرآیند استفاده از آن درون ساعت‌های هوشمند، هدفون‌ها و دیگر انواع گجت‌ها و لوازم هوشمند است. آمازون با این کار سبب شده روز به روز به تعداد سازندگان علاقه‌مند به استفاده از الکسا در محصولات خود افزوده شود.
عینک هوشمند Vuzix Blade با لنزهای تجویزی نیز کار می‌کند

عینک هوشمند Vuzix Blade شبیه به یک عینک آفتابی عادی است که اطلاعات را بر روی لنزهای خود به تصویر در می‌آورد. درون این عینک یک دوربین داخلی، میکروفون و تاچ‌پد تعبیه شده است و می‌توان با آن به برقراری تماس‌ با دیگران پرداخت. عینک هوشمند Vuzix Blade به گوشی های هوشمند اندرویدی و آی او سی متصل شده و اطلاعات لازم را بعد از دریافت از آن‌ها به نمایش می‌کشد. نکته بسیار جالب و جذاب درباره این محصول، کار کردن آن با لنزهای تجویز شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این عینک هوشمند وجود ندارد، اما بدون شک با شروع نمایشگاه CES در جریان اخبار پیرامون آن قرار خواهیم گرفت. این محصول، سبک کلی عینک‌های هوشمند ساخته شده در سال 2018 را نمایش می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها