فرمانده انتظامی شاهرود ضمن تائید قتل یک جوان در این شهر گفت: عوامل نزاع خونین شب گذشته این شهرستان با تلاش ماموران در کمتر از چهار ساعت دستگیر و به قتل اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۱۱۰۲۶۵
دستگیری عوامل نزاع خونین در شاهرود

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ سید مجتبی اشرفی از دستگیری قاتل و همدستان وی در نزاع دسته جمعی شب گذشته توسط کاراگاهان پلیس آگاهی شاهرود خبر داد و بیان کرد: نیمه شب گذشته یک مورد نزاع و چاقوکشی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان اعلام شد که واحد گشتی به همراه عوامل اورژانس درمحل حاضر و مشخص شد فردی جوان بر اثر وارد آمدن چند ضربه چاقو از قسمت پا مجروح شده و دچارخونریزی شدید است.

وی از انتقال فرد مجروح به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود خبر داد و گفت: باتوجه به ضربات وارده به شریان های حیاتی بدن فرد مجروح وخونریزی شدید، تلاش چند ساعته تیم پزشکی نیز بی نتیجه بوده و فردجوان در بامداد شنبه فوت کرد.

فرمانده انتظامی شاهرود از تشکیل پرونده قتل در این خصوص خبر داد و گفت: سه اکیپ از ماموران و کاراگاهان زبده پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند که این تحقیقات به شناسایی عامل قتل منجر شد.

اشرفی بیان کرد: با احضاربرخی شاهدان و بررسی های انجام شده مشخص شد علت این درگیری یک فقره تصادف بوده که دو طرف پس از آن با هم درگیر شده و درنهایت این درگیری به تعقیب و گریز منجر می شود و با اضافه شدن چند خودرو دیگر از دوستان درگیری، چاقوکشی رخ داده و افرادی که هویت آنان مشخص نیست درنهایت باضربات چاقو سرنشین یکی ازخودروها را به قتل رسانده اند.

وی افزود: تنها سرنخ این پرونده یک دستگاه خودرو پراید بود که این سرنخ در نهایت به کشف مشخصات خودرو به روش های نوین پلیسی منجر شده و اکیپ ویژه پلیس، خودرو مذکور را در یکی از محل هایی که احتمال حضور آن می رفت رویت و راننده و سرنشین خودرو را قبل از هرگونه اقدامی درعملیاتی پلیسی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شاهرود از شناسایی نفر سوم که باجعل هویت خود قصد فریب ماموران در یک واحد صنفی را داشت خبر داد و گفت: درنهایت هر سه عامل این جنایت دستگیر و مورد شناسایی قرار گرفتند.

اشرفی از اعتراف صریح جوان ۲۶ساله به قتل نیز خبر داد و گفت: با کشف خودرو که آثار خون بر آن مشهود بود و دستگیری عاملان این جنایت هولناک با البسه آغشته به خون مقتول، دستگیر شدگان چاره ای جز اعتراف نداشتند.

وی افزود: معترفان به این جنایت اعتراف کردند که پس از تصادف خسارتی در یک نقطه از شهر بین دو دستگاه خودرو نزاعی بین حاضران رخ داده و درنهایت به تعقیب و گریز واضافه شدن چند دستگاه خودرو از دوستان طرف ها و چاقوکشی منجر شده و فردی۲۶ ساله از سرنشینان پراید توقیفی باهمکاری دوستان خود مقتول را که با چاقو به آنها حمله ور شده بود متوقف کرده و ضرباتی را به مقتول با یک قبضه چاقو وارد آوردند که منجر به قتل وی شده و باکشف آلت قتاله و اعترافات صریح قاتل و همدستان وی پرونده تکمیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

اشرفی با بیان اینکه قاتل این نزاع در چهار ساعت دستگیر شد، افزود: متاسفانه بعضاً یک مشکل بسیار کوچک وقابل چشم‌پوشی با یک اقدام شتابزده برای قدرت نمایی همراه بوده که خاتمه آن همچون این مورد، قتل و مجازات هایی چون سلب حیات و حبس های طویل مدت برای عاملان آن است که می توان با اندکی تامل وسعه صدر بدون پرهیز ازخشونت مشکل را رفع و از حواشی پس از آن جلوگیری کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها