ستاد عتبات دانشگاهیان: زمان نهایی کردن ثبت نام زائرین اصلی و ذخیره هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان تا روز یک شنبه ۱۷ دی در سایت لبیک تمدید شد.
کد خبر: ۱۱۰۹۸۴۴
تمدید مهلت نهایی کردن ثبت نام زائران عتبات دانشگاهی/ پرداخت ۲۰ هزار فقره وام به زائران عتبات دانشگاهیان
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه لبیک؛ به اطلاع زائران اصلی و ذخیره هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان می‌رساند، به منظور فراهم شدن زمان بیشتر برای آن دسته از زائرانی که تا روز گذشته برای نهایی کردن ثبت‌نام عتبات اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا روز یک شنبه ۱۷ دی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند؛ لذا پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نشانی www.labbayk.ir مراجعه و ثبت نام خود را نهایی کنند.
ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را نهایی کرده اند، نسبت به آماده کردن مدارک خود و تحویل به موقع آن طبق زمان بندی اعلام شده در دفترچه راهنما اقدام کنند.
قابل ذکر است، زائرانی که در موعد مقرر نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام نکنند به منزله انصراف از اعزام تلقی خواهد شد و از زائران ذخیره جایگزین آن‌ها می‌شود.
پرداخت ۲۰ هزار فقره وام به زائران عتبات دانشگاهیان
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن ارائه گزارشی اجمالی از هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان گفت: در دوره گذشته با مساعدت بانک ملت، دانشگاهیان توانستند به عتبات عالیات مشرف شوند و بر خود لازم می دانیم از مجموعه بانک ملت قدردانی کنیم.
فقیهی در ادامه گفت: بانک ملت در دوره گذشته با اعطای 5000 وام یک و نیم میلیون تومانی به دانشگاهیان متقاضی دریافت تسهیلات و همکاری در تهیه اقلام فرهنگی برای زائرین دانشگاهی، قدم بزرگی در این فعالیت عظیم فرهنگی کشور برداشت و امیدواریم در این دوره نیز زائرین را حمایت کند.
بهمن اسکندری عضو هیات مدیره بانک ملت در ادامه گفت: از سال 87 تا به امروز 112 هزار فقره تسهیلات به دانشگاهیان برای سفرهای زیارتی عمره و عتبات پرداخت شده است که از 500 هزار تومان آغاز شده تا امروز که یک و نیم میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کنیم و نشان دهنده آن است که بانک ملت در کنار مجموعه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان قرار دارد و از آن حمایت می کند .
وی ادامه داد گفت: در سال 1395، پرداخت 25 هزار فقره وام عتبات را قبول کرده بودیم و همه را پرداخت کردیم. در سال 1396 نیز 20 هزار فقره وام تصویب شد که 5000 فقره آن پرداخت شده و ما بقی هم در دست پرداخت است.همچنین در حوزه تهیه اقلام فرهنگی نیز از سال 1387 وارد عمل شدیم که از آن جمله اهدای چادر،پیراهن،سجاده و ادعیه به زائرین دانشگاهی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها