سریال طنز اپیزودیک «عمودی‌ها» به کارگردانی محمدحجت ذیجودی و تهیه‌کنندگی فرهاد فرج نظام از امروز ساعت 18 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۸۷۰۱
«عمودی‌ها» طنازانه به شبکه 3 می‌آیند

فرهاد فرج‌نظام، تهیه‌کننده درباره تولید این سریال به جام‌جم گفت: با تهیه این مجموعه قصد داریم فرهنگ آپارتمان‌نشینی را به مخاطبان در قالب یک اثر نمایشی طنز، آموزش بدهیم. به نظرم لازم است شهروندان با این حقوق آشنایی داشته باشند تا با رعایت آن با یکدیگر زندگی مسالمت‌آمیزی داشته باشند.

وی درباره اپیزودیک بودن این مجموعه عنوان کرد: گرچه این سریال بازیگران ثابت دارد، اما اپیزودیک است و در هر قسمت به یکی از موارد حقوق آپارتمان‌نشینی می‌پردازیم. به عنوان مثال، آیین‌نامه آپارتمان‌شینی، شارژ بموقع، سرقت در آپارتمان، مدیریت، اسراف نکردن در منابعی همچون آب و گاز و... از جمله مباحثی است که در این سریال به آنها پرداخته شده.

این تهیه‌کننده درباره انتخاب محمدحجت ذیجودی برای کارگردانی این اثر توضیح داد: کارهای قبلی این کارگردان را دیده بودم و درباره‌اش شناخت داشتم و دوستان هم تاکید کرده بودند که کارگردان خوش‌ذوقی است. همه این موارد به انتخاب او برای کارگردانی این اثر منجر شد.

فرج‌نظام درباره انتخاب بازیگران این سریال عنوان کرد: با توجه به این‌که تم این کار طنز و فکاهی است، باید بازیگرانی انتخاب می‌شدند که بتوانند طنز موقعیت را بخوبی اجرا کنند. به همین دلیل با توجه به امکانات مالی من و کارگردان به انتخاب بازیگران سریال عمودی‌ها رسیدیم.

مجموعه تلویزیونی عمودی‌ها، کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که در 25 قسمت 30 دقیقه‌ای به قلم فرهاد نقدعلی، نگارش شده است. این سریال از شنبه تا چهارشنبه ساعت 18 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش و بازپخش آن ساعت
2 و 15 دقیقه بامداد است.

مسعود شریفی، مهرداد ضیایی، محمد عمرانی، شیوا خسرو مهر، زهرا سعیدی، محسن یگانه، سعید کریمی، مهشید جوادی، دریک تکدیان هفتوانی، سجاد دیرمینا، هادی افشار، اصغر حیدری، کیانوش گرامی، لیلا ایرانی، اسدالله یکتا، مجید شهریاری و میترا دهقانی از بازیگران این مجموعه طنز هستند.

فاطمه عودباشی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها