رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر با اشاره به دستگیری ۶ سارق موبایل قاپ در محله ابوذر، گفت: سارقان موبایل قاپ در ۴ عملیات مجزا و مستقل دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۰۸۳۳۱
دستگیری ۶ سارق موبایل قاپ در تهران

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ جهانگیر نادری در تشریح این دستگیری گفت: عوامل گشت انتظامی این کلانتری، حین گشتزنی ۲۴ ساعته روز گذشته در محدوده کلانتری، موفق به دستگیری ۶ سارق موبایل قاپ و کشف تعداد ۱۲ دستگاه گوشی همراه شدند.

وی با اشاره به اینکه در یکی از عملیات ها سرنشین و راکب موتورسیکلت از سارقان زورگیر بوده که به محض مشاهده ماموران کلانتری از محل متواری و توجهی به فرمان پلیس نمی دادند، افزود: ماموران کلانتری موفق شدند راکب و سرنشین موتورسیکلت را پس از دو مرحله شلیک تیر هوایی با استفاده از قانون بکار گیری سلاح، دستگیر کنند.

این مقام مسئول توضیح داد: متهمان که در سطح حوزه در حال پرسه زنی و شناسایی بزه دیده بودند دستگیر و در بازرسی بدنی انجام شده از آنان تعدادی گوشی های موبایل مسروقه و آلات و ادوات جرم کشف شد.

سرهنگ نادری افزود: متهمان به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل و پس از تشکیل پرونده، تحت بازجویی قرار گرفتند.

رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر در پایان خاطر نشان کرد: سارقان که در تحقیقات اولیه، بزه انتسابی را مورد پذیرش قرار دادند، برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شدند.

*عکس تزیینی است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها